نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸

نمایش پاداش ها و دشمنان فصل اول بازی Dying Light 2 در تریلر تازه

شرکت تک‌لند با پخش یک تریلر تازه به نمایش برخی از پاداش‌ها و دشمنان فصل اول بازی Dying Light 2 Stay Human پرداخت.

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی بازی Dying Light 2 Stay Human در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) در دسترس قرار گرفت و نخستین فصل آن با نام In the Footsteps of the Nightrunners، سیستم Rank تازه، جوایز و موارد دیگری را به‌همراه آورد. شرکت تک‌لند درکنار فروش بازی با تخفیف ویژه در استیم و ایکس باکس تریلر جدیدی را نیز به اشتراک گذاشته است که برخی از پاداش‌های قابل دریافت در فصل اول را به نمایش می‌گذارد.

دانلود از آپارات

بازیکن‌ها باید با پذیرش مأموریت‌های روزانه و هفتگی به جمع‌آوری نمونه‌های جهش از دشمنان آلوده‌ی‌ تازه بپردازند. گیمرها با افزایش رنک، ژتون‌های هارپر را دریافت می‌کنند که از آن‌ها می‌توان برای دریافت پاداش‌های جدیدی نظیر چنگک Nightrunner و پوشش Elite Nightrunner استفاده کرد. البته باید بسیار مراقب بود؛ چراکه دشمنان جدیدی مانند Volatile Tyrant و Volatile Hive در کمین هستند و تنها به نابودی شما فکر می‌کنند.

تکمیل مأموریت‌ها امکان دسترسی به مأموریت‌های جدیدی را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد که دارای چالش‌های خاص خود هستند. بازی Dying Light 2 Stay Human درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. تک‌لند وعده‌ی پشتیبانی ۵ ساله از دایینگ لایت ۲ را به طرفداران داده است. بنابراین باید منتظر انتشار محتویات بیشتری در آینده بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده