نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

عبور تعداد بینندگان همزمان Summer Game Fest از ۳.۵ میلیون نفر

جف کیلی با انتشار یک توئیت اعلام کرد که شمار بینندگان همزمان رویداد Summer Game Fest در سال ۲۰۲۲ از ۳.۵ میلیون عبور کرده است.

با اینکه بازی‌های زیادی در جریان Summer Game Fest سال جاری معرفی نشد، اما این رویداد پس از برگزاری در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) توانست رکورد جدیدی را به ثبت برساند. جف کیلی، مجری و برگزارکننده‌ی سامر گیم فست اخیرا با انتشار یک توئیت تازه گفت که این رویداد بیش از ۳.۵ میلیون بیننده‌ی همزمان در سراسر جهان داشته است.

رویداد Summer Game Fest درکنار بیش از ۶ هزار پخش زنده مشترک، بالغ‌بر ۲۷ میلیون پخش زنده داشت که رشد ۸ درصدی نسبت‌به مراسم سال گذشته را نشان می‌دهد. تعامل کاربرهای توئیتر با سامر گیم فست نیز با افزایش ۱۰۰ درصدی به نسبت سال قبل همراه بود و استفاده از هشتگ TheGameAwards# نیز بیش از ۶۹ درصد افزایش داشت. جف کیلی در ادامه تأیید کرد که در ژوئن سال ۲۰۲۳ بار دیگر شاهد برگزاری رویداد سامر گیم فست خواهیم بود.

با اینکه یوبیسافت و الکترونیک آرتز رویداد دیجیتالی خود را میزبانی نکردند و زمان برگزاری رویداد نینتندو دایرکت تازه نیز معلوم نیست، اما در ماه ژوئن شاهد پیگیری رویدادهای برجسته‌ی دیگری نظیر Xbox and Bethesda Games Showcase و State of Play بودیم. نمایشگاه E3 2022 در اوایل سال جاری لغو شد، اما اتحادیه‌ی سرگرمی‌های نرم‌افزاری تأیید کرد که طرفدارها باید در سال ۲۰۲۳ منتظر برگزاری این رویداد به‌شکل دیجیتالی و حضوری باشند. شما می‌توانید منتظر انتشار جزئیات بیشتری در این رابطه در ماه‌های آتی باشید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده