نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲

عرضه نسخه PS5 بازی Deliver Us the Moon در پلی استیشن پلاس اکسترا

کاربرهای سرویس اشتراکی PS Plus Extra و PS Plus Premium/Deluxe می‌توانند به تجربه‌ی نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Deliver Us the Moon بپردازند.

امروز نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Deliver Us the Moon با قیمت ۲۴.۹۹ دلار به فروشگاه پلی استیشن راه یافت و کاربرهای پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه به تجربه‌ی آن بپردازند. از هفته‌ی گذشته نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی با شروع به کار پلی استیشن پلاس جدید در آمریکا در دسترس کاربران قرار گرفته بود، اما اکنون نسخه‌ی PS5 بازی نیز به فهرست آثار اضافه شده است.

بنابراین اکنون درصورت داشتن اشتراک فعال پلی استیشن پلاس اکسترا یا پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس می‌توانید نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Deliver Us the Moon را بدون هزینه‌ی اضافی تجربه کنید. این نسخه‌ی بهبودیافته دارای رزولوشن 4K و تکنولوژی‌های Ray-Traced Reflections و Ray-Traced Shadows (بازتاب‌ها و سایه‌های پرتویایی‌شده) است و از تریگرهای تطبیقی کنترلر دوال‌سنس کنسول پلی استیشن 5 نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود از آپارات

اگر از تجربه‌ی بازی Deliver Us the Moon لذت بردید، می‌توانید منتظر عرضه‌ی دنباله‌ی آن با نام Deliver Us Mars در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) باشید. در این بین فراموش نکنید که بازی Stray نیز یکی از آثاری است که در روز عرضه در ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر) در دسترس کاربران سرویس PS Plus Extra قرار می‌گیرد. واضح است که مشترک‌های PS Plus Premium/Deluxe به تمام مزایای PS Plus Extra از جمله این بازی‌ها نیز دسترسی دارند.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده