نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۷

اعلام تاریخ عرضه بازی A Plague Tale: Requiem | انتشار تریلر گیم‌ پلی جدید

با پخش یک تریلر گیم‌پلی جدید، تاریخ عرضه بازی اکشن مخفی‌کاری A Plague Tale: Requiem اعلام شد.

دقایقی پیش و در جریان پخش استریم Focus Showcase، استودیوی فرانسوی Asobo رسما تاریخ انتشار بازی A Plague Tale: Requiem را اعلام کرد.

بازی A Plague Tale: Requiem در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برای پی سی، پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. دنباله بازی A Plague Tale: Innocence همچنین از هنگام عرضه روی سرویس گیم‌ پس برای کنسول‌های ایکس باکس، پی‌ سی و سرویس ابری استریم مایکروسافت قرار می‌گیرد. طبق اطلاعات منتشر شده قبلی، نسخه نینتندو سوییچ بازی به‌صورت کلاود خواهد بود و بازیکنان برای تجربه‌ی آن، به اتصال دائمی اینترنت پرسرعت نیاز دارند.

داستان بازی A Plague Tale: Requiem مثل قسمت اول، ماجرای آمیسیا و هیوگو را در مواجه با خطرات یک دنیای سقوط‌ کرده روایت می‌کند. بازیکنان می‌توانند با سلاح‌ها و ابزارهای مختلفی مثل آتش و بمب‌های دودزا، مسیر خود را در میان سیل موش‌های طاعونی و سربازانی که به‌دنبال این خواهر و برادر می‌گردند پیدا کنند.

علاوه‌بر اعلام تاریخ انتشار، استودیوی آسوبو نمایش گیم‌پلی جدید و طولانی از این بازی منتشر کرده است که صحنه‌هایی از یکی از مراحل بازی را به نمایش می‌گذارد. در این ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای همچنین می‌توانیم ببینیم که چگونه مخفی‌کاری می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا بدون لو رفتن، از سد سربازانی که در سر راه آمیسیا و هیوگو قرار گرفته‌اند عبور کنند. همچنین این نمایش قابلیت‌های جدیدی را که در اختیار آمیسیا و هیوگو قرار گرفته است، نشان می‌دهد. شما می‌توانید این نمایش را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

A Plague Tale: Requiem همچنین یکی از اولین بازی‌های موتور گرافیکی قدرتمند آنریل انجین 5 شرکت اپیک گیمز خواهد بود که قرار است برای کنسول‌های نسل جدید منتشر شود. سازندگان بازی همچنین تایید کردند که نسخه کامپیوتر این بازی که همزمان با دیگر نسخه‌ها منتشر می‌شود، از امکانات گرافیکی پیشرفته و به‌روزی مانند فناوری ری‌ تریسینگ شرکت انویدیا و فناوری DLSS که با کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی کیفیت اجرایی بازی را افزایش می‌دهد نیز استفاده می‌کند. هنوز مشخص نیست که قابلیت فعال‌سازی فناوری ری‌ تریسینگ روی نسخه‌های کنسولی این بازی نیز در دسترس خواهد بود یا خیر.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده