نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶

تایید عرضه World of Warcraft: Dragonflight در سال ۲۰۲۲

شرکت بلیزارد اخیرا تایید کرد که بسته الحاقی World of Warcraft: Dragonflight در سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. جزییاتی از نسخه‌های مختلف این محتوا هم منتشر شده است.

Dragonflight نُهمین بسته الحاقی بزرگ بازی World of Warcraft است که چندی پیش رسما معرفی شد. در آن زمان تصور می‌شد که این محتوا قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود؛ بااین‌حال بلیزارد اخیرا تایید کرده که World of Warcraft: Dragonflight قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ در دسترس قرار بگیرد.

امکان پیش‌خرید World of Warcraft: Dragonflight هم‌اکنون فراهم است و افرادی که اقدام به خرید بازی پیش از انتشار کنند، یک حیوان دست‌آموز به نام Drakks را هدیه خواهند گرفت. همچنین پس از فعال شدن امکان خرید، مشخص شده که این محتوا در قالب سه نسخه ارائه خواهد شد؛ نسخه پایه قیمتی معادل ۴۹.۹۹ دلار خواهد داشت. پس از آن نسخه Heroic را با قیمت ۶۹.۹۹ دلار داریم که علاوه‌بر محتویات نسخه پاییه، شامل یک حیوان دست‌آموز Murkastrasza، بوست کاراکتر تا لول ۶۰ و مرکَبی به نام Dreamweaver می‌شود. درنهایت هم نسخه اپیک بازی با قیمت ۸۹.۹۹ دلار قابل‌خرید است که علاوه‌بر محتویات نسخه Heroic، شامل افکت Timewalker’s Hearthstone و آیتم‌های تزئینی Diadem of the Spell-keeper و the Wings of Awakening و همینطور ۳۰ روز اشتراک تجربه بازی می‌شود.

البته درکنار نسخه‌های دیجیتالی که اشاره کردیم، در فروشگاه رسمی بلیزارد یک نسخه کالکتور فیزیکی از بازی هم با قیمت ۱۲۹.۹۹ قابل‌خرید است که علاوه‌بر داشتن کد دیجیتالی نسخه اپیک، شامل کتاب فیزیکی تصاویر هنری Dragonflight، یک ماوس پد و پنج پین می‌شود و می‌توانید تصویر آن را در ادامه ببینید:

نسخه کالکتور بازی World of Warcraft: Dragonflight


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده