نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۳

اشاره جدید ساکر پانچ به ساخت بازی Ghost of Tsushima 2

براساس گزارش‌های منتشر شده، احتمال ساخت قسمت دوم بازی Ghost of Tsushima 2 افزایش پیدا کرده است.

طبق آگهی‌های شغلی جدیدی که به‌تازگی در وب‌سایت استودیوی Sucker Punch منتشر شده است، این استودیو به‌دنبال استخدام هنرمندانی برای کار روی یک بازی مخفی‌کاری جهان‌باز است. این آگهی‌های جدید به‌صورت دقیق‌تر، از هنرمندانی که سابقه‌ی طراحی مراحل و طراحی مبارزه‌ی بازی‌های ویدیویی را در رزومه خود دارند، برای کار رو یک بازی جهان‌باز معرفی نشده در شعبه‌ی اصلی این استودیو که در شهر بل‌ویو ایالت واشنگتن مستقر است دعوت می‌کند.

دیگر اطلاعاتی که می‌توان از این آگهی‌های جدید به‌دست آورد، این‌است که ساکرپانچ تاکید زیادی روی مهارت بازی‌سازان علاقه‌مند روی طراحی مبارزات نزدیک داشته است. همچنین ساکر پانچ از علاقه‌مندان به کار در این استودیو می‌خواهد که حتما بازی‌های قبلی ساخته این شرکت را پیش از پیوستن به آن‌ها حتما تجربه کرده‌ باشند. همه‌ی این اطلاعات نشان می‌دهند که به احتمال بالا قسمت دوم بازی Ghost of Tsushima می‌تواند پروژه جدید این استودیوی باسابقه باشد.

طبق آمارهای مالی منتشر شده، این بازی تا ابتدای سال ۲۰۲۲ موفق به دستیابی به فروش هشت میلیون نسخه‌ای شده است که آماری فوق‌العاده برای یک مجموعه جدید که تنها روی یک پلتفرم در دسترس است به‌حساب می‌آيد.

نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Ghost of Tsushima Director's Cut

هنوز سونی اطلاعات دقیقی از پروژه‌ی جدید استودیوی ساکر پانچ منتشر نگرده است، اما با به‌توجه‌به آمار فروش عالی بازی Ghost of Tsushima، می‌توانیم انتظار ساخت بازی جدیدی از این مجموعه را برای پلی استیشن 5 داشته باشیم. در حال حاضر مشخص نیست که سازندگان این بازی چه مقطع زمانی و داستانی را برای این بازی جدید انتخاب می‌کنند.

ازطرفی امکان دارد که این بازی جدید ادامه دهنده‌ی داستان جین ساکای، شخصیت اصلی قسمت اول باشد، از طرف دیگر ممکن است که این دنباله روی ماجرای شخصیت‌های دیگری از تاریخ غنی سرزمین آفتاب تمرکز داشته باشد. البته این امکان هم وجود دارد که استودیوی ساکر پانچ بازی کاملا متفاوتی از Ghost of Tsushima را در دستور کار قرار داده باشد.

با اینکه عرضه این بازی جدید تا دو سال آینده بعید به‌نظر می‌رسد، اما ممکن است شاهد نمایش یک تیزر یا اطلاعاتی از آن در رویداد بزرگ نمایش بازی‌های آینده پلی استیشن 5 که طبق شایعات قرار است در ماه سپتامبر امسال برگزار شود، باشیم. دیگر شایعات نیز به احتمال ساخت بازی جدیدی از سری قدیمی Sly Cooper توسط استودیوی PixelOpus که ساخت بازی Concrete Genie را در کارنامه دارد اشاره دارند که قطعا درصورت حقیقت داشتن، می‌تواند خبر خوبی برای هواداران بازی‌های استودیوی Sucker Punch باشد.Ghost of Tsushima

در ماه مارس سال گذشته نیز سونی رسما خبر ساخت فیلم Ghost of Tsushima به‌کارگردانی چاد استاهلسکی، کارگردان سری جان ویک تایید کرد. تاکاشی دوشر وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این اثر را برعهده دارد و این فیلم دومین همکاری سینمایی برند تازه‌تأسیس PlayStation Productions و سونی پیکچرز خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع THE GAMER
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده