نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۷

اعلام تاریخ عرضه بازی Tiny Tina’s Wonderlands در استیم

شرکت گیرباکس اعلام کرد که کاربرهای استیم چه زمانی می‌توانند به تجربه‌ی بازی Tiny Tina’s Wonderlands بپردازند.

بازی Tiny Tina’s Wonderlands تنها ۳ ماه پس از عرضه در فروشگاه اپیک گیمز به استیم راه می‌یابد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲ تیر) در فروشگاه شرکت ولو عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند نسخه‌ی استاندارد آن را با قیمت ۶۰ دلار و نسخه Chaotic Great را با قیمت ۸۰ دلار خریداری کنند. همچنین کسانی که بازی را پیش از تاریخ ۷ جولای (۱۶ تیر) در استیم خریداری کنند، بسته Golden Hero Armor را به رایگان دریافت خواهند کرد.

انتشار Tiny Tina’s Wonderlands در استیم با عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی پولی Molten Mirrors مصادف شده است. در این بسته‌ی الحاقی گیمرها برای مبارزه با Fyodor the Soul Warden پا به یک قلعه‌ی کوهستانی می‌گذارند. البته این کار به همین سادگی‌ها نخواهد بود؛ زیرا پدافندهای مکانیکی مختلفی در مسیر قرار دارد که نخست باید از شر آن‌ها خلاص شد. طبق معمول بازیکن‌ها می‌توانند انتظار سلاح‌ها، تجهیزات و لوازم تزئینی جدیدی را نیز داشته باشند.

شرکت گیرباکس تأیید کرد که چهارمین و آخرین بسته‌ی الحاقی Mirror of Mystery در اواخر امسال عرضه می‌شود و کلاس جدیدی با نام Blightcaller را به بازی اضافه می‌کند. در این بسته‌ی الحاقی می‌توان از آسیب بنیادی برای از بین بردن دشمنان استفاده کرد. شما می‌توانید در ماه‌های آتی منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این بسته باشید.

تصویری از یکی از باس‌فایت‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands

بازی Tiny Tina’s Wonderlands درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. بازیکن‌ها در این بازی باید درکنار آشنایی با کاراکترهای گوناگون به‌سراغ ازبین‌بردن Dragon Lord بروند و سرزمین عجایب را نجات دهند. این اثر براساس بازی رومیزی Bunkers and Badasses ساخته شده است که در آن تاینی تینا به‌عنوان ارباب پناهگاه خدمت می‌کند.

بازی اکشن نقش‌آفرینی تاینی تینا واندرلندز در بررسی زومجی توانست نمره‌ی ۸ از ۱۰ را دریافت کند که در خلاصه‌ی آن می‌خوانیم: «بازی Tiny Tina's Wonderlands تا حد خیلی زیادی، همان چیزی است که از یک نسخه فرعی مجموعه Borderlands انتظار می‌رود؛ تجربه‌ای پر هرج و مرج،‌ مفرح و سرگرم‌کننده. با اینکه داستان بازی فاقد یک انسجام کلی درست است،‌ ولی تا دلتان بخواهد در جریان مراحل اصلی و فرعی سناریو‌های بامزه و جالبی رخ می‌دهند و این وسط شخصیت‌های دوست‌داشتنی بامزه به‌لطف صداگذاری عالی و دیالوگ‌نویسی درجه‌یک، کاملا در ذهن ثبت می‌شوند.

بازی Tiny Tina's Wonderlands از حیث گیم پلی هم یک تجربه فانتزی‌تر نسبت به Borderlands است و در دسترس بودن تجهیزات بسیار متنوع و سیستم لوت شدیدا ارزشمند، باعث شده‌اند تا تجربه بازی چه به‌صورت انفرادی و چه کنار دوستان، کاملا سرگرم‌کننده باشد؛ حتی اگر برخی فعالیت‌های جانبی در گذر زمان کمی تکراری شوند. با این تفاسیر، Tiny Tina's Wonderlands هم برای طرفداران همیشگی بردرلندز و هم برای علاقه‌مندان شوتر‌های اول‌شخص، بازی ارزشمندی به‌حساب می‌آید و تجربه آن پیشنهاد می‌شود».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده