نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۰

احتمال رونمایی کامل از بازی Skate 4 در ماه آینده

تام هندرسون که از خبرنگاران معتبر صنعت بازی به‌شمار می‌رود، اعلام کرد که احتمالا در ماه آینده میلادی، شاهد رونمایی کامل از بازی Skate 4 خواهیم بود.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تام هندرسون که از معتبر‌ترین خبرنگاران حال حاضر صنعت بازی به‌شمار می‌رود، با نشر یک خبر تازه در رسانه‌ی TryHardGuides از نزدیک بودن موعد رونمایی کامل از بازی Skate 4 خبر داد.

هندرسون که طی ماه اخیر با فاش کردن اطلاعاتی درست از رویدادهای تابستانه‌ی مایکروسافت و سامر گیم فست حسابی اعتبار خود را در میان خبرنگاران و فعالان حوزه‌ی گیم بالا برده است، پیرامون بازی Skate 4 خاطرنشان کرد که ظاهرا شرکت الکترونیک آرتز طی ماهیان گذشته، حجم بالایی از جلسات تست بازی اسکیت 4 (جلسات پلی تست/Playtest) را برپا کرده و روند تولید بازی، جلوتر از چیزی است که انتظار می‌رفت. چندی پیش یک ویدیو کوتاه از گیم‌پلی اثر نام‌برده در صفحه‌ی توییتر جف گراب که او نیز از فعالان معتبر ویدیوگیم است، منتشر شد؛ به‌نظر می‌رسد که این ویدیو، گیم‌پلی یکی از نسخه‌های قابل بازی Skate 4 که چند ماه از طراحی شدن آن می‌گذرد را نمایش می‌دهد.

تصویری از بازی اسکیت 4

هنوز مشخص نیست که در چه زمانی باید منتظر رونمایی کامل از گیم‌پلی و اطلاعات بازی Skate 4 باشیم. ظاهرا در زمان رونمایی از بازی، اشخاص تولید کننده‌ی محتوا و ژورنالیست‌های فعال در صنعت بازی اجازه‌ی دسترسی‌به Skate 4 و تجربه‌ی آن را خواهند داشت. بعید نیست که در این رویداد، شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار بازی هم باشیم.

الکترونیک آترز چندی پیش اعلام کرده بود که در پنجره‌ی زمانی مابین ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۳ (۱۱ بهمن سال ۱۴۰۱) تا ۳۱ مارس سال ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین سال ۱۴۰۲) اثری جدید از یک مجموعه‌ی بزرگ خود را منتشر خواهد کرد. منابع تام هندرسون در حال حاضر تایید نکرده‌اند که پنجره‌ی زمانی مورد بحث، به‌بازی اسکیت 4 مرتبط است یا خیر.

نظرتان چیست؟ باتوجه‌به معتبر بودن اخبار تام هندرسون، فکر می‌کنید که در ماه آینده‌ی میلادی بالاخره یک رونمایی کامل از بازی Skate 4 خواهیم داشت؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده