نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۲

نمایش حالت های جدید نسخه‌ رایگان بازی Fall Guys

به تازگی استودیوی مدیاتونیک تریلر جدیدی از بازی Fall Guys را منتشر کرده است که در آن حالت‌های جدید این بازی پس از رایگان شدن را نمایش می‌دهد.

استودیوی مدیاتونیک در روزهای آینده موارد زیادی را برای طرفداران بازی Fall Guys: Ultimate Knockout فراهم کرده است. این بازی قرار است از امروز همزمان به‌صورت رایگان روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوتر کنسول‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس تمام بازیکنان قرار گیرد. استودیوی مدیاتونیک قصد دارد با رایگان شدن تجربه‌ی Fall Guys برای تمامی بازیکنان، این بازی را به همراه فصل اول آن ریبوت کند. در همین راستا تیم سازنده تریلری از گیم‌پلی حالت‌های جدید این بازی منتشر کرده است تا بازیکنان را برای یک تجربه‌ی رایگان و جدید آماده کند.

با اعلام مدیاتونیک، همراه با انتشار بازی Fall Guys روی پلتفرم‌های جدید مختلف، قابلیت‌های کراس‌پلی و کراس‌پلی پارتی فعال خواهند شد. همچنین قابلیت انتقال پیشرفت بین پلتفرمی در صورتی که بازیکنان یک حساب فروشگاه اپیک گیمز داشته باشند، در دسترس خواهد بود. به نظر می‌رسد نسخه‌ی استیم بازی Fall Guys به زودی حذف می‌شود، اما تمام بازیکنانی که این محصول را خریداری کرده‌اند، می‌توانند تمام به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های جدید را دریافت کنند. علاوه بر این موارد، کاربران کنسول‌های پلی استیشن و پی سی که بازی Fall Guys را خریداری کرده‌اند نیز می‌توانند بسته‌ی Legacy را به همراه یک لقب، پلاک نام، سه لباس و سیزن پس فصل اول را به صورت رایگان دریافت کنند.

سیزن پس بازی Fall Guys شامل ۱۰۰ رده برای باز کردن جوایز مختلف است و کامل کردن آن برای بازیکنان منجر به رایگان شدن سیزن پس بعدی خواهد شد. همچنین برای بازیکنانی که تمایل به خرید سیزن پس ندارند، محتویات رایگانی در نظر گرفته شده است.

مشاهده‌ی ویدئو در آپارات

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده