// شنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۲

نظرسنجی شرکت کپکام از گیمرها برای برگزاری شوکیس در آینده

کپکام که چند روز قبل رویداد Capcom Showcase سال ۲۰۲۲ را برگزار کرد، نظر کاربرها را می‌پرسد تا بفهمد که آیا آن‌ها در آینده هم علاقه به تماشای چنین برنامه‌ای دارند یا نه.

یکی از رویدادهای سامر گیم فست ۲۰۲۲، کنفرانس شرکت ژاپنی کپکام با اسم رسمی Capcom Showcase بود؛ برنامه‌ای که ریمیک Resident Evil 4، استریت فایتر 6، بسته الحاقی Sunbreak بازی Monster Hunter Rise، بسته الحاقی بزرگ RE Village، نسخه‌های نسل ۹ سه بازی Resident Evil و بازی Exoprimal در آن حضور داشتند. حالا براساس اخبار بازی می‌دانیم که کپکام از دیروز مشغول نظرسنجی راجع به این رویداد است؛ تا هم نظر گیمرها راجع به مراسم امسال را بداند و هم متوجه شود که آن‌ها چه‌قدر مایل به دیدن برنامه‌هایی مانند آن در آینده هستند.

نظرسنجی رسمی شرکت Capcom در رابطه با شوکیس کپکام هم نظر کلی بازیکن‌ها را می‌پرسد و هم می‌خواهد بداند که آن‌ها راجع به هر کدام از بازی‌های نمایش داده‌شده چه دیدگاهی دارند. این‌گونه کپکام می‌تواند باتوجه‌به علایق طرفدارهای خود، در آینده با برنامه‌ریزی بهتر سراغ پخش تریلرهای مختلف و ارائه‌ی اطلاعات گوناگون راجع به بازی‌های در حال ساخت برود.

نظر شما در رابطه با برگزاری کنفرانس‌های جداگانه توسط شرکت‌های بازی‌سازی متفاوت چیست؟ چه انتظاراتی از این نوع رویدادها دارید؟


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده