// جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۷

کپکام نسخه های قبلی سه بازی Resident Evil برای PC را دوباره در دسترس قرار داد

به‌روزرسانی جدید ریمیک Resident Evil 2، ریمیک Resident Evil 3 و بازی Resident Evil 7 به پیش‌نیازهایی احتیاج دارد که بسیاری از کاربرهای پلتفرم PC قادر به تهیه‌ی آن‌ها نیستند.

اگر به‌روزرسانی نسل ۹ نسخه‌ی کامپیوتر ریمیک Resident Evil 2، ریمیک Resident Evil 3 و بازی Resident Evil 7: Biohazard را دانلود کرده‌اید و با مشکل مواجه شده‌اید، نگران نباشید. کپکام نسخه‌ی اصلی این بازی‌ها را دوباره فعال‌سازی کرد. نسخه‌ی اصلی این بازی‌ها برخلاف نسخه‌ی آپدیت‌شده، از فناوری رهگیری پرتو و دایرکت ایکس 12 پشتیبانی نمی‌کند.

کپکام به درخواست کاربرهای استیم، نسخه‌ی قبلی این بازی‌ها را دوباره در دسترس بازیکن‌های پلتفرم PC قرار داد. کاربرها از افزایش سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی‌ها ناراضی بودند و حال نسخه‌ی قدیمی برای این دسته از افراد در دسترس قرار گرفته است.

اگر به‌روزرسانی جدید این سه بازی Resident Evil را دریافت کرده‌اید و حال پشیمان شده‌اید، مراحل زیر را دنبال کنید تا نسخه‌ی قبلی برای شما فعال شود:

  • نخست در برنامه‌ی استیم به بخش LIBRARY بروید، روی بازی کلیک راست کنید و گزینه‌ی Properties را انتخاب کنید
  • در منوی پاپ‌آپ گزینه‌ی BETAS را انتخاب کنید
  • حال در منوی باز شده گزینه‌ی dx11_non-rt را انتخاب کنید (نیازی به پسورد نیست)
  • منوی پاپ‌آپ را ببندید و اجازه دهید استیم فایل‌های بازی را به‌روزرسانی کند
  • پس از تکمیل عملیات، بازی را به شکل نرمال اجرا کنید
  • توجه داشته باشید که با انجام این کار برخی از تنظیمات بازی به حالت اولیه بازمی‌گردند و باید دوباره آن‌ها را تنظیم کنید

از بازی کردن لذت ببرید. به‌روزرسانی نسل ۹ ریمیک Resident Evil 2، ریمیک Resident Evil 3 و بازی Resident Evil 7: Biohazard برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ این بازی‌ها را تجربه کرده‌اید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده