// پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۷

احتمال رونمایی از ریمستر Crisis Core: Final Fantasy VII در آینده نزدیک

طبق شایعات اخیر ریمستر Crisis Core: Final Fantasy VII در دست ساخت قرار دارد. این بازی ظاهرا قرار است برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شود.

شایعه‌ی در دست ساخت بودن Crisis Core: Final Fantasy VII Remaster از اعتبار بالایی برخوردار است. چرا که منبع منتشر کننده‌ی آن در روزهای اخیر صحت ۱۰۰ درصدی داشته است و همه‌ی گزارش‌های وی درست از آب در آمده‌اند. این شخص تمام برنامه‌های State of Play را فاش کرد، جزئیات و تاریخ عرضه‌ی The Last of Us Part 1 را لو داد و انتشار Hollow Knight: Silksong روی گیم پس را پیش از مراسم ایکس باکس و بتزدا اطلاع‌رسانی کرده بود. در نتیجه می‌شود روی صحبت‌های این شخص حساب باز کرد.

جالب اینکه اسکوئرانیکس چندی پیش گفته بود هیچ برنامه‌ای برای زیرمجموعه‌ی Crisis Core ندارد. اما ممکن است اوضاع تغییر کرده باشد.

ریمستر Crisis Core: Final Fantasy VII بدون شک برای طرفداران خوشایند خواهد بود. احتمال می‌رود رونمایی از این بازی خیلی زود صورت پذیرد. چرا که اسکوئرانیکس یک برنامه‌ی ویژه به مناسبت ۲۵ سالگی فاینال فانتزی 7 تدارک دیده است. برنامه‌ی ویژه‌ی خالقان فاینال فانتزی کوتاه خواهد بود؛ چیزی در حدود ۱۰ دقیقه که قرار است ساعت ۰۲:۳۰ بامداد پخش شود.

البته باتوجه‌به کوتاه بودن نمایش، شاید در این رویداد شاهد معرفی Crisis Core: Final Fantasy VII نباشیم. درواقع احتمال رونمایی از Final Fantasy 7 Remake Part 2 خیلی بیشتر است. درهرصورت به نظر می‌رسد طرفداران از تماشای این رویداد ویژه خشنود خواهند شد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ طرفدار بازی Crisis Core هستید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده