نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۳

احتمال توسعه یک بازی جهان-باز با الهام از Dead Cells توسط آوالانچ

ظاهرا استودیو آوالانچ روی یک بازی روگ‌لایک فانتزی سوم-شخص تازه با نام Ravenbound: Tales of Avalt کار می‌کند.

متأسفانه بازی Contraband استودیو Avalanche در رویداد اخیر Xbox and Bethesa Showcase به نمایش درنیامد. بااین‌حال ظاهرا این بازی جهان-باز کو-آپ تنها یکی از آثار در دست تولید آوالانچ است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که افشاگری با نام شان وبر تصویری از بازی Ravenbound: Tales of Avalt منتشر کرده است. علاوه‌براین تصویر دیگری نیز از این بازی توسط حساب Rebs Gaming در توئیتر به اشتراک گذاشته شد.

بازی Ravenbound: Tales of Avalt استودیو آوالانچ

بازی Ravenbound: Tales of Avalt استودیو آوالانچ

بنابر اعلام تام هندرسون، بازی Ravenbound: Tales of Avalt درحال‌حاضر با اسم رمز Jackdaw شناخته می‌شود و شان وبر آن را یک «روگ‌لایک فانتزی سوم-شخص تازه» توصیف می‌کند. وقایع این بازی در یک دنیای خیالی قرون وسطایی اتفاق می‌افتد و بازیکن‌ها در آن باید به‌عنوان Vessel of the Raven با مهاجمان مقابله کنند. گیمرها با تبدیل به یک کلاغ مشابه سنو از بازی Assassin’s Creed Origins می‌توانند دشمنان را بالا شناسایی کنند.

بازیکن پس از هربار مُردن بازی را از اول آغاز می‌کند و باید یکی از سه شریان یا Vessel موجود را انتخاب کند که هر یک مهارت‌ها و سلاح‌های مختلفی را مانند بازی Rogue Legacy در دسترس قرار می‌دهند. هر یک از آن‌ها با ۳ کارت کار را آغاز می‌کنند: کارت نمایان‌گر فرهنگ، کارت نمایان‌گر سلاح و کارت نمایان‌گر ویژگی منحصربه‌فرد. بازیکن‌ها می‌توانند با غارت اردوگاه‌های دشمن به جمع‌آوری سکه بپردازند و از آن‌ها برای خریداری و ارتقا کارت‌ها استفاده کنند. شان وبر تجربه‌ی این اثر را «مثل بازی Dead cells جهان-باز» توصیف می‌کند که احتمالا از وجود مبارزات همزمان حکایت دارد.

منابع تام هندرسون به‌نوعی ساختار فصلی در بازی Ravenbound: Tales of Avalt اشاره دارند که به معنای راه‌یابی مأموریت‌ها، پاداش‌ها و دشمنان تازه به بازی در هر ماه است. زمان رونمایی از این بازی مشخص نیست، اما شان وبر خاطر نشان می‌کند که توسعه‌ی بازی به‌خوبی پیش می‌رود. استودیو آوالانچ تاکنون این شایعات را تأیید یا تکذیب نکرده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده