// چهار شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۳

گستردگی قابل توجه بخش World Tour بازی Street Fighter 6

شوهی ماسوموتو، تهیه‌کننده Street Fighter 6 در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که مترو سیتی فقط یکی از محیط‌های حالت World Tour بازی است.

در زمان رونمایی کامل از بازی Street Fighter 6، مشخص شد که بازی دارای حالتی به نام World Tour است. در این حالت بازیکنان به‌واسطه‌ی آواتار ساخته‌ی خود می‌توانند به‌صورت آزادانه در مترو سیتی، جایی که داستان بازی در آن روایت می‌شود، به گشت‌و‌گذار بپردازند.

حال در جریان مصاحبه اخیر شوهی ماتسوموتو، تهیه کننده استریت فایتر 6 با شعبه ژاپنی آی‌جی‌ان مشخص شده که مترو سیتی، یکی از چند محیطی است که برای World Tour درنظر گرفته شده است. در بخشی از این گفت‌وگو از او پرسیده می‌شود که آیا گرافیتی‌های داخل محیط، نشان‌دهنده آمریکا است یا خیر و ماتسوموتو دراین‌باره می‌گوید: «من فکر نمی‌کنم فرهنگ خیابانی ربطی به کشورهای مختلف داشته باشد. من واقعا به این شکل فکر نمی‌کنم. اولین استیج (محیط) World Tour در مترو سیتی است، شاید به این دلیل این دیدگاه برای شما به‌وجود آمده باشد».

در ادامه وی در ارتباط با وجود چند محیط برای World Tour بازی افزود: «خب این یک تور جهانی است. نمی‌توانم با قاطعیت جواب شما را بدهم و امیدوارم منتظر آینده و انتشار اخبار بیشتر حول این موضوع باشید. من در حال کار روی تجربه‌ای هستم که به شما اجازه می‌دهد تا در سراسر جهان سفر کنید و طعم قوی بودن را بچشید».

به‌واسطه‌ی وجود محیط‌های مبارزه‌ای مختلف در مجموعه Street Fighter، شاهد قرارگیری بازیکن در کشورهای مختلف هستیم و تریلر رونمایی کامل از استریت فایتر 6 تا حدی نشان می‌دهد که World Tour بازی هم از این قاعده مستثنا نیست. در بخشی از تریلر، شاهد یک محیط ژاپنی هستیم؛ جایی‌که ریو و چان لی در حال مبارزه با یکدیگر هستند.

از دیگر اخبار حول Street Fighter 6 می‌توان‌به فاش شدن برخی از اطلاعات پس از پخش تریلر بازی در رویداد State of Play اشاره کرد. به‌نظر می‌رسد بازی دارای ۲۲ کاراکتر در روز عرضه است که دراین‌میان شاهد هشت کاراکتر اصلی بازی Street Fighter II به‌همراه تعدادی کاراکتر جدید و قدیمی دیگر از جهان استریت فایتر خواهیم بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده