نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴

فاش شدن احتمالی تاریخ برگزاری بتای عمومی Call of Duty: Modern Warfare 2

صفحه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در فروشگاه آمازون به زمان برگزاری بتای آن اشاره دارد.

از زمان رونمایی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 تریلرها و جزئیات زیادی از آن به اشتراک گذاشته شده است، اما تمرکز این موارد تا حد زیادی روی بخش کمپین تک‌نفره‌ی محصول بود. البته هنوز بخش چندنفره‌ی بازی معرفی نشده است و به همین خاطر نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر برگزاری بتای بخش مولتی‌پلیر باشیم. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا جزئیات جدیدی در این رابطه به بیرون درز کرده است.

همان‌طور که توسط کاربری با نام Mr_Rebs_ over در توئیتر گزارش شد، ظاهرا صفحه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در فروشگاه آمازون با قاطعیت به برگزاری بتای عمومی آن در تاریخ ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) اشاره دارد. البته شرکت اکتیویزن مانند سال‌های قبل تأیید کرده است که کاربران پلی استیشن قبل از دیگران به نسخه‌ی بتا دسترسی پیدا می‌کنند. نظر به اینکه بازیکن‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 می‌توانند پنج روز زودتر از سایر بازیکن‌ها به تجربه‌ی نسخه‌ی بتا بپردازند، احتمالا آن‌ها باید تاریخ ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) را در تقویم خود علامت بزنند.

شایعاتی مبنی‌بر رونمایی بخش مولتی‌پلیر Call of Duty: Modern Warfare 2 در در ماه اوت شنیده می‌شود که احتمالا در آن زمان در جریان تاریخ برگزاری بتای بازی قرار خواهیم گرفت. شرکت اکتیویژن تاکنون جزئیاتی از بخش چندنفره‌ی این محصول شوتر نظیر شماری از حالت‌های تازه، سیستم Gunsmith بهبودیافته، اطلاعاتی مختصر از Warzone 2.0، پشتیبانی پس از عرضه و عدم استفاده از تخریب‌پذیری کامل را منتشر کرده است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 برای عرضه در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده