// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۳

گسترش استودیو Firesprite سونی با انتقال به محیط کار ۲۰ برابر بزرگ‌تر

استودیو Firesprite پلی استیشن که روی چند پروژه‌ی متفاوت کار می‌کند، در حال گسترش یافتن به شکل قابل‌توجه است.

از همان زمان که شرکت سونی موفق به خرید استودیو Firesprite شد، مدام جدیدترین اخبار بازی به‌صورت رسمی از گسترش آن خبر می‌دادند. ماجرا حتی فقط مربوط‌به استخدام‌های بیشتر نبود، زیرا خود Firesprite سراغ خرید استودیو Fabrik Games رفت و آن را تبدیل به زیرمجموعه‌ی خود کرد. حالا Firesprite در حال انتقال پیدا کردن به یک محیط کاری بسیار بزرگ‌تر از قبل است.

بازی‌سازهای Firesprite تا امروز در ساختمان Vanilla Factory شهر لیورپول کار می‌کردند؛ یک محیط کاری با مساحت ۲۲۹۵ فوت مربع (تقریبا معادل ۲۱۳ متر مربع). طی روزهای آتی قرار است استودیو Firesprite شرکت Sony به یک مکان بسیار بزرگ و تشکیل‌شده از ۴ ساختمان منتقل شود تا مساحت محیط کاری این تیم فرست-پارتی (اختصاصی) به ۵۰۰۰۰ هزار فوت مربع (تقریبا معادل ۴۶۴۵ متر مربع) برسد.

محیط جدید در صورت جابه‌جایی افراد با پیاده‌روی، حدود ۳ دقیقه تا ساختمان قبلی محل کار استودیو Firesprite فاصله دارد و همین باعث می‌شود که کار انتقال تیم به محل تازه واقعا آسان به نظر برسد. رسانه VGC می‌گوید که انتقال به این فضای کار بسیار بزرگ‌تر باعث می‌شود که استودیو Firesprite به خوبی روی چند بازی در حال ساخت خود کار کند.

ساخت بازی Twisted Metal جدید پلی استیشن در استودیو Firesprite سونی توسط کارگردان چند بازی ریسینگ MotorStorm

گیمرها می‌دانند که استودیو Firesprite در همکاری با استودیو گوریلا مشغول ساخت بازی Horizon: Call of the Mountain برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر 2 است. علاوه‌براین بازی هورایزن، براساس گزارش اندی رابیسنون ظاهرا این استودیو روی بازی Twisted Metal جدید نیز کار می‌کند.

در همین حین آگهی‌های استخدام نشان می‌دهند که استودیو Firesprite مشغول ساخت یک بازی AAA ترسناک و ماجراجویانه با آنریل انجین 5 است. تازه بعید نیست که این سه بازی، تمام پروژه‌های تیم مورد بحث نباشند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده