نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۸

مقایسه گرافیک Resident Evil 4 Remake با نسخه اصلی بازی

یوتیوبر ElAnalistaDeBits ویدیو جدیدی را منتشر کرده که ارتقاء چشمگیر جلوه‌های گرافیکی Resident Evil 4 Remake را در مقایسه با نسخه اصلی بازی از سال ۲۰۰۵ نشان می‌دهد.

کپکام با معرفی ریمیک بازی Resident Evil 4 در جریان رویداد State of Play پلی استیشن، یک بار دیگر توجه طرفداران این مجموعه‌ی ترسناک و سبک بقا را به سمت خود جلب کرد. این بازی که با استفاده از موتور گرافیکی RE Engine کپکام توسعه داده می‌شود، در وهله‌ی اول گرافیک بازی را متحول کرده و با نسل جدید تطبیق می‌دهد. البته همان‌طور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، جلوه‌های گرافیکی نسخه‌ی اصلی Resident Evil 4 نیز برای زمان خود بسیار خوب و فراتر از انتظارات بود.

اما ریمیک این بازی جذاب، حال و هوای تصاویر بازی را چند لول ارتقاء داده و به خوبی از توان کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس و PS5 استفاده می‌کند. ویدیوی جالبی که به‌تازگی توسط ElAnalistaDeBits در یوتیوب منتشر شده، با کنار هم قرار دادن تصاویر مشابه این دو بازی، میزان پیشرفت نسخه بازسازی شده‌ی اثر شینجی میکامی را در مقایسه با ورژن اورجینال آن به تصویر می‌کشد.

دانلود از آپارات

نسخه اورجینال بازی Resident Evil 4 ابتدا در سال ۲۰۰۵ برای کنسول GameCube منتشر شد. پورت پلی استیشن این بازی یک سال بعد برای کنسول PS2 منتشر شد تا با استقبال گسترده‌ای از سوی بازیکنان مواجه شود.

ریمیک بازی Resident Evil 4 در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر تقدیم گیمرها خواهد شد.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده