// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۶

شروع کار استودیو ناتی داگ روی بازی جدید از ماه مِی سال ۲۰۲۰

بازی جدید استودیو ناتی‌داگ که نیل دراکمن آن را می‌سازد، پروژه‌ای است که اکنون بیشتر از دو سال از شروع کار روی آن می‌گذرد.

براساس جدیدترین اخبار بازی، باتوجه‌به اطلاعات اکانت Linkedin یکی از اعضای کلیدی استودیو NaughtyDog مشخص شد که چه زمانی کار روی پروژه‌ی معرفی‌نشده و ناشناخته‌ی استودیو آغاز شد؛ پروژه‌ای که نیل دراکمن، کارگردان بازی Uncharted 4: A Thief's End و خالق سری بازی The Last of Us اکنون روی آن کار می‌کند.

با اینکه رسانه‌ها از چند ماه قبل باتوجه‌به نشانه‌های گوناگون می‌گفتند که استودیوی بازی‌سازی ناتی‌داگ احتمالا همزمان سه پروژه دارد، این حدس در سامر گیم فست ۲۰۲۲ تایید شد. بازی The Last of Us Part I (ریمیک لست آو آس)، بازی آنلاین The Last of Us و در آخر بازی جدید نیل دراکمن، آثاری هستند که ناتی داگ طی چندین و چند ماه اخیر مشغول کار روی آن‌ها بوده است. جاش شر، یکی از نویسندگان بازی Uncharted: The Lost Legacy و بازی The Last of Us Part II در حساب رسمی لینکدین خود اعلام کرد که از ماه مِی/مه سال ۲۰۲۰ میلادی، به‌عنوان یک «نویسنده و طراح داستانی» مشغول کار روی بازی جدید و معرفی‌نشده ناتی‌داگ است.

بازدید هرمن هالست، رئیس PS Studios سونی از استودیو ناتی داگ در ماه مِی/مه سال ۲۰۲۲ میلادی

(بازدید هرمن هالست، رئیس PS Studios سونی از استودیو ناتی داگ در ماه مِی/مه سال ۲۰۲۲ میلادی)

کرت مارجنو با سابقه‌ی فعالیت به‌عنوان یکی از کارگردان‌های بازی Uncharted: The Lost Legacy و بازی The Last of Us Part II هم به‌صورت رسمی در اکانت توییتر خود تایید کرد که یکی از کارگردان‌های بازی جدید و معرفی‌نشده استودیو ناتی‌داگ شرکت سونی به شمار می‌آید.

بازی The Last of Us Part I در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن 5 و مدتی بعد از آن برای پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در آن سو به احتمال زیاد طی سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه‌ی بازی آنلاین و بزرگ مجموعه The Last of Us خواهیم بود.

جالب به نظر می‌رسد که اکنون بیشتر از دو سال از برداشته شدن نخستین قدم‌ها برای تولید بازی جدید استودیو NaughtyDog می‌گذرد. نیل دراکمن چند روز قبل گفت هنوز برای رونمایی از این بازی زود است و باید دید بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت Sony چه زمانی سراغ پخش نخستین تیزر تریلر رسمی اثر خواهد رفت.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده