نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۱

عرضه نسخه نسل ۹ سه بازی Resident Evil

کپکام نسخه‌ی نسل ۹ بازی Resident Evil 2 Remake، بازی Resident Evil 3 Remake و بازی Resident Evil 7 را در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس قرار داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ارتقا نسل ۹ بازی Resident Evil 2 Remake، بازی Resident Evil 3 Remake و بازی Resident Evil 7 نهایتا در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفته است. این آثار اکنون از ری تریسینگ، صدای سه‌بعدی و نرخ فریم بالاتر در کنسول‌های نسل نهم پشتیبانی می‌کنند. کاربران PS5 می‌توانند از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس نیز بهره ببرند.

اگر دیسک نسخه‌ی پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان هر یک از این بازی‌ها را در اختیار داشته باشید، قادر به ارتقا آن به نسخه‌های دیجیتالی نسل نهم خواهید بود. نسخه‌ی نسل ۹ هر سه بازی Resident Evil امکان انتقال فایل‌های ذخیره از نسخه‌های نسل ۸ را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. به بیان دیگر، گیمرها می‌توانند تمام ذخیره‌های خود را از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 یا از ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتقل کنند.

تمام بسته‌های الحاقی خریداری‌شده از جمله بسته‌ی الحاقی موجود در بازی Resident Evil 7 Gold Edition نیز به نسخه‌ی نسل نهم منتقل خواهند شد. آپدیت نسخه‌ی نسل ۸ هر سه بازی به نسخه‌ی نسل ۹ رایگان است و برنامه‌ای برای عرضه‌ی فیزیکی آن‌ها وجود ندارد. شرکت کپکام یک بسته‌ی به‌روزرسانی رایگان نیز برای نسخه‌ی کامپیوتر بازی در نظر گرفته است. این شرکت اخیرا تغییراتی را در سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی RE2 Remake ایجاد کرد.

دانلود از آپارات

شرکت کپکام درکنار انتشار ارتقا نسل ۹ سه بازی رزیدنت ایول  از محتواهای جدیدی برای بازی Resident Evil Village رونمایی کرد. این بازی در آینده میزبان بسته‌ی الحاقی Shadows of Rose خواهد بود که رُز را به‌عنوان یک شخصیت قابل بازی در دسترس قرار می‌دهد. کاراکترهای قابل بازی بیشتری ازجمله کریس ردفیلد و لیدی دیمیترسک نیز به بخش Mercenaries اضافه می‌شوند. یک حالت سوم-شخص تازه هم در راه است که نهایتا چهره‌ی ایتن را نشان می‌دهد.

همه‌ی این محتویات در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) در قالب بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Winters در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. این محتواهای تازه در نسخه‌ی طلایی بازی Resident Evil Village نیز وجود خواهد داشت که در همان روز روانه‌ی بازار می‌شود. طرفدارها می‌توانند در ماه‌های آتی منتظر انتشار جزئیات جدیدی در این رابطه باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده