نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۹

عرضه مجموعه پرسونا برای کامپیوتر و پلی استیشن 5

به‌دنبال تایید عرضه پرسونا 3، پرسونا 4 و پرسونا 5 برای پلتفرم‌های ایکس باکس، انتشار این سه‌گانه برای پی سی و پلی استیشن هم تایید شد.

در جریان آخرین اخبار بازی و با تاییدیه‌ی رسمی تیم آتلوس (Atlus) مشخص شد که سه‌گانه Persona 3 Portable، بازی Persona 4 Golden و بازی Persona 5 Royale که شب گذشته برای عرضه روی کنسول‌های نسل هشت و نسل ۹ ایکس باکس و سرویس گیم‌ پس تایید شده بود، برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر نیز عرضه خواهد شد.

تیم آتلوس خبر مورد بحث را ازطریق یک بیانیه‌ی رسمی به‌تمامی علاقه‌مندان مخابره کرده است. این درحالی است که هنوز تاریخ انتشار این سه‌گانه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر مشخص نشده است. لازم به‌ذکر است که بازی پرسونا 5 رویال و بازی پرسونا 4 گلدن پیش‌تر و به‌ترتیب برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و پی سی عرضه شده بودند.

باتوجه‌به اطلاعاتی که شب گذشته منتشر شد، بازی پرسونا 5 رویال در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) راهی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس خواهد شد؛ دو بازی پرسونا 4 گلدن و پرسونا 3 پورتیبل در تاریخی نامشخص از سال جاری در دسترس بازیکنان ایکس باکس قرار می‌گیرند. این سه‌گانه به‌محض انتشار ازطریق سرویس ایکس باکس گیم‌ پس قابل دریافت خواهد بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده