نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۸

عرضه بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای کنسول‌های پلی استیشن

به‌نظر می‌رسد که Wo Long: Fallen Dynasty، بازی جدید استودیوی تیم نینجا، برای کنسول‌های پلی استیشن هم منتشر می‌شود.

شب گذشته شاهد معرفی اثر جدید سازندگان بازی‌های سری Nioh در رویداد ایکس باکس و بتسدا بودیم. این بازی که Wo Long: Fallen Dynasty نام دارد، یک بازی اکشن‌ نقش‌آفرینی است که از افسانه‌های چینی الهامات زیادی گرفته است.

براساس اطلاعات منشر شده از سوی وب‌سایت Gematsu، به‌نظر می‌رسد بیانیه رسمی معرفی بازی که شب گذشته از سوی ناشر بازی Koei Tecmo به رسانه‌های حوزه گیمینگ ارسال شده بود، انتشار Wo Long: Fallen Dynasty را علاوه‌بر کنسول‌های ایکس باکس، برای دو کنسول PS4 و PS5 نیز تایید می‌کند. البته طبق این ایمیل، قرار بود که این خبر در روز سه‌شنبه، ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) به‌صورت رسمی اعلام شود که به‌نظر می‌رسد تغییراتی در برنامه‌ریزی‌های معرفی این بازی اتفاق افتاده است.

Wo Long: Fallen Dynasty که در بخش‌های مختلفی از سرزمین چین جریان دارد، برداشت متفاوتی از افسانه‌های مشهور سه پادشاهی خواهد بود و در دوران فرمانروایی سلسله هان اتفاق می‌افتد. هنوز جزئیات زیادی از داستان بازی در دسترس نیست، اما در تریلر معرفی شاهد مبارزه‌ی شخصیت اصلی بازی که طبق گفته سازندگان یک سرباز بدون نام است با شیاطین و هیولاهای افسانه‌ای چین هستیم. 

استودیوی تیم نینجا می‌گوید که مبارزات بازی از هنرهای رزمی و شمشیربازی سنتی چینی الهام گرفته است و بازیکنان با پیشرفت در گیم‌پلی این بازی می‌توانند قابلیت‌ها و فنون جدیدی را آزاد کنند. همچنین پس از پخش تریلر معرفی بازی تایید شد که فامیهیکو یاسودا که به‌عنوان کارگردان بازی‌های سری Nioh و Ninja Gaiden مشهور است و ماساکی یاماگیوا که سابقه تهیه‌کنندگی بازی محبوب Bloodborne را در کارنامه دارد، به‌ترتیب کارگردان و تهیه‌کننده‌ این بازی نقش‌آفرینی خواهند بود.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ برای پی سی، پلی استیشن 4، پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر شود. این بازی همچنین از هنگام عرضه روی سرویس گیم‌ پس برای کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و سرویس ابری استریم مایکروسافت قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده