// دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۶

جیسون شرایر: بازی Avowed بارها ریبوت شده است

جیسون شرایر، خبرنگار مطرح حوزه‌ی بازی معتقد است بازی Avowed چند بار ریبوت شده است و به نقل از ایشان تغییرات مدیریتی متعدد، به روند ساخت بازی آسیب وارد کرد.

طرفداران انتظار داشتند در نمایش شب گذشته‌ی ایکس باکس اطلاعات جدیدی در خصوص بازی مورد انتظار Avowed دریافت کنند. ولی چنین نشد و همه‌ی شایعات در این خصوص اشتباه از آب در آمدند. در این بین جیسون شرایر، خبرنگار سرشناس حوزه‌ی بازی اظهارنظر جالبی کرده بود. این خبرنگار با نفوذ مدعی است که روند توسعه‌ی بازی Avowed چند بار ریبوت (شروع مجدد و تغییر در چشم‌انداز پروژه) شده است و اخیرا کارگردان بازی نیز تغییر کرد. در نتیجه بعید است در آینده‌ی نزدیک شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

نکته‌ی حائز اهمیت درباره‌ی Avowed این است که Obsidian Entertainment که بازی به‌شدت تحسین شده‌ی Fallout New Vegas را در کارنامه دارد، وظيفه‌ی ساخت آن را بر عهده گرفته است. همین موضوع انتظارات از این بازی را به‌شدت بالا می‌برد. همچنین تیزر و فضاسازی اولیه‌ی بازی باعث شد طرفداران آن را با بازی Skyrim مقایسه کنند و شاید همین موضوع فشار را بر سازندگان بیشتر کرده باشد.

Avowed

ناگفته نماند که این استودیو به‌صورت هم‌زمان The Outer Worlds 2 را نیز در کارنامه دارند. آن‌ها بازی Pentiment را نیز شب گذشته معرفی کردند و نسخه 1.0 بازی Grounded به‌زودی منتشر می‌شود. در همین راستا، پیش از این شایعات از عرضه‌ی بازی Avowed در نیمه‌ی نخست ۲۰۲۳ خبر می‌دادند. ولی باتوجه‌به صحبت‌ها و نمایش شب گذشته مایکروسافت، چنین چیزی بعید است.

بازی Avowed برای ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در حال ساخت است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ Avowed بازی موفقی خواهد شد؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده