نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

پخش تریلر ترسناک بازی System Shock Remake

استودیو Nightdive در جریان رویداد PC Gaming Show 2022 تریلر ترسناکی از ریمیک System Shock پخش کرد.

استودیو Nightdive به طرفدارها وعده داده بود که در رویداد PC Gaming Show 2022 نمایش جدیدی خواهد داشت. همان‌طور که بسیاری از مخاطب‌ها پیش‌بینی کرده بودند، این توسعه‌دهنده تریلر جدیدی از ریمیک بازی ترسناک شوتر پرطرفدار System Shock پخش کرد. شما می‌توانید تریلر تازه بازی سیستم شاک ریمیک را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

تریلر بازی System Shock Remake بسیار ترسناک به‌نظر می‌رسد. این تریلر بخش‌هایی از مبارزات و محیط‌های ایستگاه فضایی را به نمایش می‌گذارد و هوش مصنوعی رعب‌انگیز SHODAN نیز در آن خودنمایی می‌کند. جالب اینکه این تریلر با مصاحبه‌ی کوتاهی با وارن اسپکتور، طراح افسانه‌ای بازی‌ها و کارگردان بازی اصلی System Shock همراه شده است. وارن اسپکتور در توسعه‌ی ریمیک سیستم شاک نقشی ندارد، اما در استودیو OtherSide Interactive مشغول کار روی یک بازی تازه است؛ هرچند در مقطع فعلی امیدی به تولید بازی System Shock 3 نیست.

چندی قبل لری کوپرمن، مدیر توسعه‌ی کسب‌وکار استودیو Nightdive گفت که بازسازی System Shock «تقریبا تمام» شده است. ظاهرا میزان پیشرفت تولید نسخه‌ی کامپیوتر بیش از سایر نسخه‌ها بوده است و استودیو نایت‌دایو کار روی تمام سلاح‌ها، دشمنان و دیگر عناصر را به پایان رسانده است. بازی سیستم شاک ریمیک در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ میلادی در دسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده