نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

بازی Wo Long: Fallen Dynasty با انتشار یک تریلر معرفی شد

بازی اکشن Wo Long: Fallen Dynasty که براساس افسانه های چینی در دست ساخت است، با انتشار یک تریلر معرفی شد.

دقایقی پیش و در جریان برگزاری رویداد ایکس باکس و بتسدا، استودیوی ژاپنی تیم نینجا که سابقه ساخت بازی‌های محبوب Nioh را در کارنامه دارد، با پخش یک تریلر از بازی اکشن نقش‌آفرینی Wo Long: Fallen Dynasty رونمایی کرد.

این بازی که در سرزمین چین جریان دارد، برداشت متفاوتی از افسانه‌های مشهور سه پادشاهی خواهد بود و در دوران فرمانروایی سلسله هان اتفاق می‌افتد. هنوز جزئیات زیادی از داستان بازی در دسترس نیست، اما در تریلر معرفی شاهد مبارزه‌ی شخصیت اصلی بازی با شیاطین و هیولاهای افسانه‌ای چین هستیم. سازندگان می‌گویند که مبارزات بازی از هنرهای رزمی و شمشیربازی سنتی چینی الهام گرفته است و بازیکنان با پیشرفت در گیم‌پلی این بازی می‌توانند قابلیت‌ها و فنون جدیدی را آزاد کنند.

همچنین تایید شد که فامیهیکو یاسودا که به‌عنوان کارگردان بازی‌های سری Nioh و Ninja Gaiden مشهور است و ماساکی یاماگیوا که سابقه کار روی بازی Bloodborne را دارد، کارگردان و تهیه‌کننده‌های این بازی نقش‌آفرینی خواهند بود. شرکت Koei Tecmo نیز وظیفه انتشار این بازی رابرعهده دارد. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود، اما هنوز عرضه این بازی برای پلی استیشن 5 تایید نشده است. این بازی همچنین از هنگام عرضه روی سرویس گیم‌ پس برای کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و سرویس ابری استریم مایکروسافت قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده