نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۱

احتمال انتشار بازی‌ های Persona برای ایکس باکس

اطلاعات فاش شده از احتمال حضور بازی‌های Persona 4 Golden ،Persona 3 و Persona 5 Royal در رویداد امشب ایکس باکس و بتسدا صحبت به میان آوردند.

درحالی که کم کم آماده‌ی برگزاری رویداد مورد انتظار ایکس باکس و بتسدا می‌شویم، همچنان اخبار و اطلاعات بیشتری از محتوای این برنامه درحال فاش شدن است. براساس گفته‌های تام هندرسون، انتظار می‌رود که بازی Starfield از استودیوهای بتسدا مهم‌ترین نقش را در رویداد امشب ایفا کرده و تقریباً ۲۰ الی ۲۵ درصد برنامه‌ی ۹۵ دقیقه‌ای مایکروسافت را به خود اختصاص دهد.

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که احتمالاً امشب چند معرفی در ارتباط با مجموعه‌ی Persona هم خواهیم داشت. در جریان استریم اخیر تام هندرسون، از او پرسیده شده که آیا خبری از نسخه پی سی بازی Persona 5 Royal هم است یا نه؛ وی در پاسخ با خنده می‌گوید: «من نمی‌خواهم کل این نمایش را لو بدهم.» بنابراین گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال انتشار این بازی ازطریق Game Pass (و استیم) برای پی سی را مطرح شده است. ضمن اینکه با این شرایط، انتشار بازی برای پلتفرم ایکس باکس نیز منطقی به‌نظر می‌رسد، اما انگار این پایان ماجرا نیست.

شخصیت های بازی Persona

The Snitch، منبع توییتری فعال این روزها نیز نسبت به این خبر واکنش نشان داده و با انتشار عبارت P3R5ON4 به احتمال حضور بازی‌های Persona 3، پرسونا 4 و Persona 5 در رویداد امشب اشاره کرده است. The Snitch چندی پیش تاریخ عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 1 را فاش کرده بود. اگر این هم کافی به‌نظر نمی‌رسد، باید گفت که نیک بیکر، مؤسس XboxEra نیز توییت The Snitch را ریتویت کرده و می‌نویسد: «به اندازه کافی طول کشیده است.»

بازی Persona 4 Golden هم‌اکنون در پی سی قابل دریافت است؛ بنابراین احتمال معرفی آن برای سرویس ایکس باکس گیم پس و همچنین انتشار در پلتفرم ایکس باکس وجود دارد. Persona 5 Royal نیز می‌تواند برای ایکس باکس و پی سی منتشر شود، اما قبلاً شایعاتی از ریمستر Persona 3 مطرح شده بود که حالا شاید علاوه‌بر پلی استیشن، برای پلتفرم‌های مایکروسافت نیز عرضه شود.

برنامه زنده ایکس باکس و بتسدا امشب رأس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران پخش خواهد شد. طرفدارها می‌توانند این رویداد را ازطریق یوتیوب، توییچ، توییتر، فیسبوک و تیک‌تاک تماشا کنند. همچنین زومجی به‌صورت زنده این رویداد را پوشش داده و اخبار آن را به‌صورت لحظه‌ای منتشر می‌کند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده