نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۲

عرضه نسخه بتا بازی PC Building Simulator 2

با اعلام استودیوی Spiral House، بازیکنان می‌توانند از امروز تا مدت محدودی به تجربه‌ی نسخه بتا PC Building Simulator 2 بپردازند.

PC Building Simulator 2 یک بازی شبیه‌ساز ساخت انواع کیس کامپیوتر با قطعات مختلف است که استودیوی Spiral House سازنده‌ی آن و شرکت اپیک گیمز وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده گرفته است. حال استودیوی سازنده در خبری اعلام کرده است که تست بتای عمومی این بازی به‌طور انحصاری ازطریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و علاقه‌مندان از امروز تا تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۲) فرصت تجربه‌ی آن را خواهند داشت.

نسخه‌ی بتای عمومی بازی PC Building Simulator 2 در حال حاضر شامل پنج مرحله‌ی اول از بخش Career Mode است که در نسخه‌ی نهایی و کامل حاوی بیش از ۳۰ ساعت محتویات خواهد بود. همچنین در این نسخه‌ی بتا، حالتی محدود از بخش Free Build در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. با اعلام استودیوی سازنده، در زمان انتشار نسخه‌ی اصلی و کامل بازی PC Building Simulator 2، بیش از ۱۲۰۰ قطعه‌ی کامپیوتری از شرکت‌های معتبری همچون انویدیا، اینتل، AMD و برخی برندهای محبوب به مانند Thermal Grizzly در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت.

گیم پلی بازی PC Building Simulator 2

همچنین نسخه‌ی دوم PC Building Simulator از ویژگی‌های بصری بهبودیافته و قابلیت سفارشی‌سازی کیس‌های کامپیوتر برخوردار خواهد بود. برخی از ویژگی‌های جدیدی که قرار است در بازی PC Building Simulator 2 در دسترس قرار گیرند شامل تصویربرداری حرارتی، مانیتور قدرت، مواد کنترل حرارت پیشرفته و سیستم‌های خنک‌کننده‌ی سفارشی برای پردازنده‌ی گرافیکی، RAM و VRM هستند. بازی PC Building Simulator 2 قرار است اواخر امسال روی فروشگاه اپیک گیمز عرضه شود. بازیکنانی که در تست بتای عمومی این بازی شرکت کنند می‌توانند از تخفیف ۱۵ درصدی هنگام خرید نسخه‌ی کامل استفاده کنند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده