// جمعه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲

فروش بازی The Last of Us Part 2 از ۱۰ میلیون نسخه فراتر رفت

فروش جهانی بازی The Last of Us Part II در اوایل سال جاری از ۱۰ میلیون نسخه هم عبور کرد و این موفقیت باعث رشد استودیو ناتی‌داگ شده است.

The Last of Us به‌عنوان یک مجموعه در آینده با پشتیبانی کامل شرکت سونی از ناتی‌داگ گسترش پیدا می‌کند. دلیل اصلی رخ دادن این اتفاق هم دستیابی لست آو آس به موفقیت‌های گوناگون است؛ از کسب جوایز معتبر و دریافت ستایش‌های گوناگون تا فروش قابل‌توجه. ساعاتی قبل در اخبار بازی به‌صورت رسمی اعلام شد که فروش بازی The Last of Us Part 2 در بهار سال ۲۰۲۲ از ۱۰ میلیون نسخه فراتر رفت. خبر این موفقیت که رسانه GameSpot آن را رسیدن فروش بازی به یک نقطه عطف چشمگیر می‌داند، در رویداد Summer Game Fest سال ۲۰۲۲ اعلام شد.

موفقیت بازی The Last of Us Part II به استودیو ناتی‌داگ اجازه داد که بزرگ‌تر شود و بیشتر از همیشه روی چند پروژه به‌صورت همزمان کار کند

نیل دراکمن، کارگردان بازی Uncharted 4: A Thief's End و خالق سری بازی The Last of Us تایید کرد که در نتیجه‌ی موفقیت بازی The Last of Us Part 2، استودیو ناتی داگ بزرگ‌تر شده است و حالا بیشتر از همیشه به شکل همزمان روی چند پروژه کار می‌کند. ما حداقل سه پروژه را می‌شناسیم؛ ریمیک اولین بازی The Last of Us که با نام The Last of Us Part 1 شناخته می‌شود، بازی آنلاین لست آو آس که ظاهرا یک پروژه‌ی عظیم به شمار می‌آید و بازی جدید در حال ساخت نیل دراکمن که هنوز زمان رونمایی از آن فرا نرسیده است.

بازی The Last of Us Part I (ریمیک اولین بازی لست آو آس به همراه DLC داستانی آن) در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن 5 و مدتی بعد برای پلتفرم PC عرضه می‌شود. در همین حین می‌دانیم که امروز فیلم‌برداری فصل اول سریال The Last of Us به پایان می‌رسد و در سال آینده شاهد ارائه‌ی اطلاعات فراوان از سوی ناتی‌داگ راجع به بازی آنلاین بزرگ The Last of Us خواهیم بود.

لوگو ناتی داگ پلی استیشن سونی با جای پای سگ

دراکمن در بخشی از صحبت‌های خود توضیح داد: «با آن نوع از مورد پشتیبانی قرار گرفتن و با آن نوع از موفقیت، ما بسیار قدردان طرفدارهای‌مان هستیم. این [موفقیت] به ما اجازه داد که به‌عنوان یک استودیو رشد کنیم و حالا مشغول کار روی چند پروژه باشیم؛ بیشتر از هر چند پروژه‌ی همزمان دیگر که قبلا داشتیم».


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده