نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۰

نمایش تریلر گیم پلی بازی ترسناک Routine

استودیو لونار سافت‌ویر در جریان لایو استریم رویداد Summer Game Fest سال ۲۰۲۲ اولین تریلر گیم‌پلی بازی ترسناک Routine را به نمایش گذاشت.

Routine یک بازی ترسناک و علمی‌تخیلی است که استودیو Lunar Software آن را ساخته و درحالی که اولین‌بار نزدیک به یک دهه پیش معرفی شد، قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. اما بعد از تغییرات عمده در فرایند توسعه‌ی بازی، بالاخره قرار است شاهد عرضه این تجربه ترساک برای پی سی و کنسول‌های ایکس باکس باشیم.

توسعه‌دهندگان لونار سافت‌ویر در رویداد سامر گیم فست تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی را منتشر کردند که در واقع رونمایی مجددی از بازی محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

داستان بازی Routine در یک ایستگاه فضایی روی کره ماه رخ می‌دهد که همه اعضای آن به طرز عجیبی ناپدید شده‌اند. گیمر در نقش شخصیت اصلی و در قالب یک بازی اول‌شخص باید رمز و راز‌های این پایگاه فضایی را کشف کرده و دلیل غیب شدن افراد آن را پیدا کند. همچنین بازی ساختاری غیرخطی دارد و با آزادی عمل قادر به گشت‌و‌گذار در ایستگاه فضایی خواهید بود و می‌توانید مواردی را کشف کنید که شاید گیمر‌های دیگر موفق به پیدا کردن آن‌ها نباشند.

به‌علاوه بازی تلاش زیادی برای ارائه یک تجربه واقع‌گرایانه می‌کند و در آن خبری از مواردی مثل HUD یا نوار سلامتی نیست و باید دقیقا شبیه به یک انسان واقعی از خطرات موجود در این ایستگاه فضایی فرار کرده یا دربرابر آن‌ها ایستادگی کنید. به‌علاوه بازی دارای چندین پایان داستانی است.

Routine برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده