نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۹

نمایش اولین تریلر گیم پلی بازی Calisto Protocol

در جریان رویداد زنده‌ی Summer Game Fest اولین تریلر گیم‌پلی بازی کالیستو پروتکل به‌صورت تلفیقی از گیم‌پلی و روایت داستان سینمایی بازی به نمایش گذاشته شد.

بازی The Callisto Protocol یک اثر ترسناک با حال و هوای Dead Space است که قرار است برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر عرضه شود. اما در ابتدای رویداد سامر گیم فست امسال، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته شد که درگیری‌های خونین و بسیار هیجان انگیزی را در ساخته‌ی جدید گلن اسکافیلد نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

در انتهای تریلر، مشخص شد که علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۲۲ (۵ آذر ۱۴۰۱) پیش سفارش خود برای خرید این بازی را ثبت کنند. ضمن اینکه تصویری از کاور نسخه Digital Deluxe Edition و Day One Edition این بازی نشان داده می‌شود. ساخته‌ی جدید گلن اسکافیلد که خالق سری دد اسپیس به‌حساب می‌آید، قرار است در تاریخ ۸ دسامبر امسال (۱۱ آذر) راهی پلتفرم‌های نسل هشت و نسل ۹ شود. به‌این ترتیب، دارندگان پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی در پاییز امسال می‌توانند به‌ ضیافت خونین اسکافیلد در قمر کالیستو ملحق شوند.

کاربران پلی استیشن که The Callisto Protocol را پیش‌خرید می‌کنند، از بسته‌ی Contraband Pack بهره‌مند خواهند شد. همچنین هنگام عرضه دسترسی زودهنگام به DLC داستانی بازی خواهند داشت. محتویات Contraband Pack مشخص نشده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده