// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۷

احتمال برگزاری نینتندو دایرکت در هفته آینده

یکی از تولیدکنندگان محتوا مدعی شده است که شرکت نینتندو در تاریخ ۲۵ خرداد ماه، رویداد نینتندو دایرکت را برگزار خواهد کرد.

در خرداد ماه شاهد رویدادهای گیمینگ مختلفی هستیم. کنفرانس اصلی ایکس باکس، سامر گیم فست ۲۰۲۲ و شوکیس جدید شرکت کپکام از جمله رویدادهایی هستند که منتظرشان هستیم و مدتی پیش هم رویداد State of Play پلی استیشن برگزار شد. بااین‌حال جای خالی نینتندو احساس می‌شود و سال‌ها شاهد حضور شرکت Nintendo و رویداد مخصوص آن در ماه خرداد بوده‌ایم.

همان‌طور که عده‌ای از کاربران بر این باور هستند که نینتندو رویداد مخصوص‌به خود را برگزار خواهد کرد، یکی از کاربران ردیت با انتشار تصویری از یک ایمیل مدعی شد که تولید کننده محتوا است و از نینتندو دایرکت جدید خبر دارد. گویا این ایمیل مربوط‌به پوشش خبری یک بازی است و او تغییراتی را روی تصویر منتشرشده اعمال کرد تا اطلاعات آن فاش نشود. این در حالی است که کاربران ردیت قادر به شناسایی اطلاعات تصویر شده‌اند.

ایمیل دریافت‌شده ظاهرا مربوط‌به بازی Neon White، ساخته‌ی Angel Matrix است که توسط شرکت آناپورنا اینتراکتیو عرضه خواهد شد و یک بازی تیراندازی اول شخص به‌حساب می‌آید. در گذشته مشخص شده بود که این بازی در اوایل تابستان برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ادامه‌ی ایمیل نوشته شده که رسانه‌ها می‌توانند اطلاعات جدید درباره‌ی بازی را در ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه، ۲۵ خرداد ماه به وقت ایران منتشر کنند.

ازاین‌رو احتمال می‌رود تاریخ ذکرشده مربوط‌به رویداد نینتندو دایرکت باشد و ازطرفی مدیرهای ساب‌ردیت تایید کرده‌اند که فرد مورد نظر واقعا این ایمیل را دریافت کرده است. البته که این گفته به این معنا نیست که حتما در تاریخ ذکرشده شاهد نینتندو دایرکت خواهیم بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا نینتندو واقعا برنامه‌ای دارد یا خیر.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده