// سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۸

ثبت علامت تجاری بازی Contraband توسط مایکروسافت

مایکروسافت به‌تازگی علامت تجاری بازی Contraband را ثبت کرده است تا احتمال نمایش این بازی در رویداد آینده ایکس باکس قوت بگیرد.

احتمال دارد بازی Contraband در رویداد ایکس باکس و بتسدا حضور داشته باشد. این بازی جهان‌باز و co-op توسط استودیوی Avalanche در دست ساخت است و اخیراً علامت تجاری آن توسط مایکروسافت به ثبت رسیده است. شاید این موضوع به خودی خود چندان مهم نباشد، اما هم‌زمانی آن با نمایش جدید ایکس باکس جالب است.

این بازی نخست در E3 2021 معرفی شد. Avalanche بازی Contraband را بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین اثر خود معرفی کرده است. همانند مجموعه‌ی جاست کاز، از موتور بازی‌سازی Apex Engine برای ساخت بازی استفاده شده است. نکته‌ی حائز اهمیت هم اینجا است که Contraband قرار است انحصاری کنسولی ایکس باکس باشد. عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر نیز به‌صورت رسمی تأیید شده است.

متأسفانه اطلاعات زیادی در خصوص بازی موجود نیست. جز اینکه در دهه‌ی ۷۰ میلادی جریان دارد و گیم‌پلی تاکتیکال مبارزه با ماشین را ارائه می‌دهد. شاید به‌نوعی بتوان آن را با Mad Max که آن هم دستپخت Avalanche است، مقایسه کرد. طبق شایعات بازی Contraband احتمال دارد در اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه شود. اما احتمال عرضه آن در سال ۲۰۲۳ نیز وجود دارد.

فعلاً نمی‌شود صحبت بیش‌تری در این خصوص کرد. باید منتظر مراسم ایکس باکس و بتسدا در روز یکشنبه، ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) باشیم که احتمال دارد نمایشی از گیم‌پلی بازی Contraband نمایش داده شود.. 

دوستان نظرتان چیست؟ طرفدار بازی‌های استودیو Avalanche هستید؟ لطفاً نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده