// دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۳

عبور تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 5 از مرز ۲۰ میلیون نفر

پلی‌گراند گیمز اعلام کرد که بازی Forza Horizon 5 به رکورد خیره کننده‌ی ۲۰ میلیون بازیکن دست پیدا کرده است.

بازی Forza Horizon 5 بلافاصله پس از عرضه با استقبال گسترده‌ی بازی‌بازان و منتقدان مواجه شد. مایکروسافت نیز در همان روزهای ابتدایی عنوان کرد که این بازی بزرگ‌ترین عرضه را در تاریخ ایکس باکس داشته است. در ماه ژانویه‌ی میلادی بود که ردموندی‌ها اعلام کردند فورزا هورایزون 5 به ۱۸ میلیون بازیکن دست یافته است. حال تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 5 به رکورد دست پیدا کرده است. 

طبق اطلاعات به‌دست آمده تعداد افرادی که حداقل یک بار به تجربه‌ی Forza Horizon 5 پرداخته‌اند از مرز ۲۰ میلیون نفر گذر کرده است. این در حالی است که تنها ۷ ماه از عرضه‌ی این بازی می‌گذرد. رکورد به‌دست آمده با هر متر و معیاری که حساب کنید شگفت‌انگیز است. البته شایان ذکر است که به‌لطف قرار داشتن این بازی روی گیم پس، آمار ۲۰ میلیون بازی‌باز میزان فروش را مشخص نمی‌کند. به‌طور مشخص این آمار صرفاً تعداد افرادی هستند که حداقل یک بار به تجربه‌ی بازی پرداخته‌اند.

مسابقه بارانی در بازی Forza Horizon 5

ما در بررسی Forza Horizon 5 به بازی نمره‌ی ۹/۵ از ۱۰ را دادیم و نوشتیم: «Forza Horizon 5، جزو آن دسته از بازی‌های ماشین‌سواری است که تجربه آن بر تمامی هواداران این سبک واجب است. وجود بخش کمپین متفاوت درکنار طراحی بسیار خوب ماشین‌ها، سبب شده تا این نسخه هم از نظر داستانی و هم گیم‌پلی، تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد. البته طراحی ماشین‌ها تنها موردی نیست که باعث جذابیت این بازی شده، بلکه وجود موارد دیگری مثل موسیقی، جلوه‌های بصری، صداگذاری و موارد دیگر دلیل اصلی جذابیت این نسخه است. پلی‌گراند گیمز با قرار دادن تمامی المان‌ها به بهترین شکل ممکن درکنار هم یک بار دیگر ثابت کرده که تخصص خاصی در ساخت بازی‌های آرکید ریسینگ دارد. البته که طراحی شوکیس‌ها می‌توانست جذابیت بیشتری داشته باشد و شاهد کرش کردن بازی، هرچند کم تعداد، نباشیم.»

بازی Forza Horizon 5 برای ایکس‌ باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ بازی Forza Horizon 5 را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده