// یکشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۲

بازی The Callisto Protocol محتوای انحصاری برای پلی استیشن خواهد داشت

بازی The Callisto Protocol قرار است دارای محتوای انحصاری برای کاربران پلی استیشن باشد.

بازی The Callisto Protocol یک اثر ترسناک با حال و هوای Dead Space است که قرار است برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر عرضه شود. در جریان پخش تریلر اخیر بازی مشخص شد که کاربران پلی استیشن محتوای انحصاری برای این بازی دريافت خواهند کرد.

کاربران پلی استیشن که The Callisto Protocol را پیش‌خرید می‌کنند، از بسته‌ی Contraband Pack بهره‌مند خواهند شد. همچنین هنگام عرضه دسترسی زودهنگام به DLC داستانی بازی خواهند داشت. محتویات Contraband Pack مشخص نشده است.

اما به نقل از سازندگان، قرار است شما را در مبارزه با اهالی Black Iron Prison یاری رسان باشد. اگر کاربران پلی استیشن نسخه‌ی Digital Deluxe Edition یا Collector's Edition بازی The Callisto Protocol را تهیه کنند، می‌توانند در آینده‌ی نزدیک، ۴۸ ساعت دسترسی زودهنگام به DLC داستانی بازی داشته باشند. سازندگان فعلاً همین محتواها را به‌عنوان محتوای انحصاری پلی استیشن معرفی کرده‌اند. مشخص نیست که آیا در ادامه سلاح و اسکین نیز به جمع این موارد اضافه خواهد شد یا خیر.

هیولای بازی The Callisto Protocol در محیط تاریک

بازی The Callisto Protocol قرار است در تاریخ ۱۱ آذر (۲ دسامبر) برای کنسول‌های پلی استیشن4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود. نمایش‌های بازی تاکنون امیدوار کننده بوده‌اند. اما برای مطمئن شدن از کیفیت گیم‌پلی، باید ۴ روز دیگر صبر کنیم. گیم‌پلی The Callisto Protocol قرار است در مراسم Summer Game Fest به نمایش در آید. این رویداد روز پنج‌شنبه، ۱۹ خرداد ماه در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه‌ برگزار خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده