// یکشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۱

فاش شدن تصاویری از بازی Call of Duty: Warzone Mobile

چندین اسکرین‌شات‌ که ظاهراً مربوط‌به بازی Call of Duty: Warzone Mobile هستند فاش و در اینترنت فاش شده‌اند.

شخصی که سابقه‌ی خوبی در افشای اطلاعات مربوط‌به Call of Duty دارد، تعدادی اسکرین‌شات از وارزون موبایل به اشتراک گذاشت. این تصاویر مناطقی همچون گولاگ و دیگر مناطق را که متعلق به نقشه‌ی وردانسک هستند به نمایش می‌گذارند.

اکتیویژن در ماه مارس (اسفند-فروردین) اعلام کرد که در حال ساخت نسخه‌ی موبایل بازی Call of Duty: Warzone است. بازی اصلی وارزون در سال ۲۰۲۰ منتشر شده و در عرض ۱۳ ماه به رکورد ۱۰۰ میلیون بازیکن دست یافته است.

نسخه‌ی موبایل وارزون هم‌اکنون در حالت آلفا قرار دارد. سازندگان ایمیل‌های دعوت را به بازيکنان منتخب ارسال کرده‌اند. اگر قبلاََ برای تجربه‌ی بازی پیش ثبت نام کرده‌اید یا بازیکن حرفه‌ای کالاف دیوتی هستید، ایمیل‌های خود را بررسی کنید و دنبال نام Project Aurora بگردید. احتمال دارد که ایمیل دعوت برای شما نیز ارسال شده باشد.

سازندگان اعلام کرده‌اند که مرحله‌ی آلفا را خیلی محدود تدارک دیده‌اند. در نتیجه افراد اندکی قادر به تجربه‌ی پیش از موعد بازی خواهند بود. هدف از مرحله‌ی آلفا بررسی بازی و برطرف کردن مشکلات احتمالی آن است.

به نقل از سازندگان بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone Mobile که به Project Aurora نیز شناخته می‌شود، این بازی قرار است یک تجربه‌ی جدید و تازه را ارائه دهد. هدف نهایی سازندگان این است که یک تجربه‌ی سطح بالای بتل رویال را برای افراد بیش‌تری فراهم کنند. همچنین اکتیویژن هم‌اکنون در حال ساخت قسمت جدید بازی Call of Duty: Warzone است که احتمال دارد در سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ لطفاََ دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده