// شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۴

تمجید خبرنگار سابق IGN از تجربه PSVR2 و Horizon Call of the Mountain

خبرنگار سابق IGN و نویسنده‌ی حال حاضر استودیوی سانتا مونیکا سونی تجربه‌ی شخصی خود در خصوص PSVR2 و Horizon Call of the Mountain را به اشتراک گذاشت.

زمان زیادی است که از نسل دوم هدست واقعیت مجازی پلی استیشن رونمایی شده است. ما حتی در State of Play اخیر تعدادی از بازی‌های این دستگاه جانبی را نیز دیدیم. بااین‌حال بررسی و تجربه‌ی شخصی در خصوص این دستگاه خیلی کمیاب است. چرا که افراد انگشت شماری توانسته‌اند از نزدیک با آن کار کنند.

آلانا پیرس، خبرنگار سابق IGN و کمک نویسنده‌ی حال حاضر استودیوی سانتا مونیکا سونی در خلال پخش زنده‌ی State of Play اعلام کرد که تجربه‌ی کار با PSVR2 و Horizon Call of the Mountain را داشته است. از نظر او PSVR2 فوق‌العاده جذاب است. او همچنین بازی Horizon Call of the Mountain را نیز تجربه کرده و از نظر او خیلی معرکه است.

از آن‌جایی که آلانا پیرس در سونی کار می‌کند، مخاطبان احتمال دارد اعتقاد داشته باشند او دیدی جانبدارانه در این مورد دارد. برای همین او پیش دستی کرد و گفت که این صحبت‌ها نظرات شخصی وی هستند. در نتیجه دید حرفه‌ای نسبت به نظرات ایشان نداشته باشید. پیرس همچنین افزود که اساساً اجازه‌ی اظهارنظر در خصوص سخت‌افزار و بازی‌های عرضه نشده را ندارد، در نتیجه به همین چند جمله اکتفا کرد.

یکی از شخصیت‌های بازی horizon call of the mountain

پیش از این Chet Faliszek، کارمند سابق شرکت ولو نیز در خصوص PSVR2 اظهارنظر کرده بود. ایشان به درخواست شوهی یوشیدا و گِرگ رایس کار با این دستگاه را امتحان کرده بود و نظر مساعدی درباره‌ی آن داشت. او در خصوص PSVR2 گفته بود که انگار وارد دنیای دیگری می‌شوید.

نظر شما در این خصوص چیست؟ به آینده‌ی PSVR2 امیدوار هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده