// شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۱

Final Fantasy 16 از ابتدا تا انتها قابل بازی است

هیروشی تاکای، کارگردان Final Fantasy XVI، اعلام کرد هم‌اکنون این بازی از ابتدا تا انتها قابل تجربه است. تیم توسعه‌دهندگان در حال بهینه‌سازی و آماده‌سازی نهایی بازی هستند.

کارگردان بازی Final Fantasy 16 خبر خوشحال کننده‌ای را به طرفداران اعلام کرد. مراحل اصلی توسعه‌ی بازی به پایان رسیده‌اند و هم‌اکنون از صفر تا صد بازی آماده شده و قابل تجربه است. سازندگان قرار است از این فرصت یک ساله که تا تاریخ عرضه‌ی بازی دارند، جهت بهینه‌سازی و رفع ایرادات احتمالی استفاده کنند. چنین فرصتی بی نظیر است. بازی نقش‌آفرینی فاینال فانتزی 16 قرار است تابستان سال آینده عرضه شود. این بازی اخيراً در State of Play نمایش خوبی داشت و نظر طرفداران را جلب کرد.

حال که این خبر خوشحال کننده اعلام شده است، جا دارد اشاره کنیم که این اتفاق در تاریخچه‌ی این مجموعه کم سابقه است. بازی‌های فاینال فانتزی 13 و فاینال فانتزی 15 سابقاََ هر کدام به‌نوعی گرفتار جهنم توسعه شده بودند. اینکه Final Fantasy 16 روند توسعه‌ی خوبی را پشت سر گذاشته، نوید بخش و امیدوار کننده است. فراموش نکنید که فاینال فانتزی 14 در چه شرایط بدی عرضه شد. سازندگان مجبور شدند آن را بارها بازطراحی کنند تا به این وضعیت فوق‌العاده‌ای که اکنون در آن قرار دارد، برسانند.

گیم پلی Final Fantasy 16

با اینکه صحبت‌های کارگردان بازی امیدبخش است، اما فراموش نکنید که هنوز یک سال تا عرضه‌ی بازی فاصله داریم. بیایید امیدوار باشیم سازندگان از این فرصت کم نظیر نهایت استفاده را ببرند و درنهایت یک بازی کم عیب و نقص را به طرفداران ارائه دهند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ نمایش اخیر بازی Final Fantasy XVI را دوست داشتید؟ لطفاً دیدگاه‌های خودتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده