نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۷

رونمایی از محتویات ماه ژوئن بازی Hitman 3

به‌تازگی استودیو IO Interactive جزئیاتی از محتویات جدید بازی Hitman 3 را منتشر کرده است.

اخیرا استودیوی بازی‌سازی IO Interactive برنامه‌ی ارائه‌ی محتویات فصلی Hitman 3 در ماه ژوئن سال جاری را منتشر کرد. طبق این برنامه، هیچ به‌روزرسان کلیدی و بزرگی برای بازی در نظر گرفته نشده است اما برخی محتویات کوچکتر و جزئی به مانند مأموریت‌های جدید قرار است به آن اضافه شوند. به‌عنوان بخشی از چرخه‌ی مکان‌های تصادفی که به‌صورت رایگان رخ می‌دهد، مأموریت‌های کشور مراکش هم‌اکنون در دسترس بازیکنان Hitman 3 قرار دارند. بازیکنانی که نسخه‌ی اول سری را خریداری نکرده‌اند نیز می‌توانند تا تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ (۱۲ ژوئن ۲۰۲۲)، این بخش را که قبلا به‌عنوان سومین قسمت بازی Hitman سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود، تجربه کنند.

همچنین هدف جدیدی به نام Serial Killer قرار است امروز به بخش Elusive Target اضافه شود. در این مأموریت یک تاجر در حال بازدید از Whittleton Creek است تا برای خود یک خانه بخرد. این تاجر درواقع یک قاتل زنجیره‌ای مرموز است که با لقب The Censor شناخته می‌شود. بازیکنان Hitman 3 از امروز تا ۱۰ روز دیگر فرصت دارند تا این هدف را ترور کنند.

دومین هدفی که برای بخش Elusive Target در نظر گرفته شده است، Gunrunner نام دارد که روز ۲۰ خرداد (۱۰ ژوئن) به کشور مراکش می‌رسد. این هدف Vito Đurić نام دارد که درواقع یک دلال بزرگ اسلحه به حساب می‌آید. وی با استفاده از شغل خود می‌تواند هر چیزی را به‌دست آورد. این هدف از تاریخ گفته‌شده به مدت ۱۰ روز در بازی Hitman 3 حضور خواهد داشت تا بازیکنان به ترور وی بپردازند.

محتویات ماه ژوئن بازی Hitman 3

در تاریخ ۲۶ خرداد (۱۶ ژوئن) سه مأموریت جدید به بخش Elusive Target Arcade اضافه می‌شوند و بازیکنانی که آن‌ها را با موفقیت سپری کنند، می‌توانند یک تفنگ تک‌تیرانداز White Ruby Rude 300 را به‌دست آورند. به‌گفته‌ی IO Interactive، این سلاح جدید درواقع یک تک‌تیرانداز با دقت بسیار بالا است و با صفت Street Smart شناخته می‌شود. این تفنگ دارای یک صدا خفه‌کن و یک دوربین با دقت بسیار بالا است. همچنین در ماه ژوئن قراردادهای بخش انجمن بازی هیتمن 3 به پایان می‌رسند. البته در روزهای ۲ تیر (۲۳ ژوئن) قراردادهای Heat Stroke و ۹ تیر (۳۰ ژوئن) قراردادهای Hot Scope دوباره به بخش انجمن بازی اضافه می‌شوند.

IO Interactive اعلام کرد که محتویات ماه ژوئیه‌ی بازی Hitman 3 با یک Elusive Target جدید به نام Liability آغاز خواهد شد. بازیکنان از ابتدای ماه ژوئیه‌ی آینده به مدت ۱۰ روز فرصت دارند که تنبل‌ترین بازرس ساختمان جهان را از بین ببرند.

بازی Hitman 3 هم‌اکنون برای پلتفرم پی سی، استدیا و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. همچنین نسخه‌ی ابری این بازی روی نینتندو سوییچ منتشر شده است.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی هیتمن 3 را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده