نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۶

بازی Wolfenstein: The New Order در اپیک گیمز استور رایگان شد

کاربرهای کامپیوتر اکنون می‌توانند بازی Wolfenstein: The New Order را به‌شکل رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنند.

شرکت اپیک گیمز تأیید کرد که بازی Wolfenstein: The New Order چند روز به‌شکل رایگان در Epic Games Store تقدیم بازیکن‌ها می‌شود. گیمرها از حالا تا ساعت ۱۹:۳۰ پنج‌شنبه، ۱۲ خرداد فرصت دارند تا این بازی اکشن ماجراجویی اول-شخص استودیو MachineGames را در فروشگاه اپیک گیمز به حساب خود اضافه کنند.

کسانی که در بازه‌ی زمانی ۵ تا ۱۲ خرداد نسخه PC بازی Wolfenstein: The New Order را به‌صورت رایگان در اپیک گیمز استور دریافت کنند، برای همیشه صاحب آن خواهند بود. شرکت Epic Games چند هفته‌ی قبل گفت که می‌خواهد در جریان حراج Epic MEGA Sale سال ۲۰۲۲ چهار بازی برجسته را به‌شکل رایگان در اختیار گیمرها قرار دهد. با اینکه معمولا شرکت Epic Games یک هفته قبل از ارائه‌ی رایگان آثار به‌سراغ رونمایی از آن‌ها می‌رود، اما برای اطلاع از بازی رایگان بعدی باید تا هفته‌ی آینده منتظر بمانیم.

هفته‌ی گذشته بازی BioShock: The Collection به‌صورت رایگان در دسترس کاربران فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفت و قبل از آن شاهد رایگان شدن بوردرلندز 3 بودیم. کالکشن بایوشاک شامل ریمستر بازی BioShock، ریمستر بازی BioShock 2 و بازی BioShock Infinite است. حراج Mega Sale 2022 اپیک گیمز استور از چند هفته‌ی قبل آغاز شد و بازیکن‌ها را قادر می‌سازد تا بیش از ۱۶۰۰ بازی را با ۷۵ درصد تخفیف خریداری کنند. درضمن امکان استفاده از کوپن‌های ۲۵ درصد نخفیف نیز برای کاربران فراهم شده است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده