نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲

تأیید نمایش بازی Horizon Call of the Mountain در State of Play

بازی Horizon Call of the Mountain هدست واقعیت مجازی PS VR2 در رویداد ۳۰ دقیقه‌ای State of Play پلی استیشن به نمایش گذاشته خواهد شد.

سونی هفته‌ی قبل در بلاگ رسمی پلی استیشن اعلام کرد که رویداد ۳۰ دقیقه‌ای و جدید State of Play برگزار می‌شود. این برنامه در ساعت ۰۲:۳۰ بامداد به وقت تهران پخش خواهد شد. از طرفی بازی Horizon Call of the Mountain که اخیرا شایعه‌ی حضور آن در این رویداد مطرح شده بود، حالا رسما برای کنفرانس جدید سونی تأیید شده است. استودیوهای Guerrilla و Firesprite که هر دو به سونی تعلق دارند، سازندگان این بازی واقعیت مجازی هستند.

براساس اطلاعات منتشرشده می‌دانیم که بازی Horizon Call of the Mountain یک قهرمان جدید خواهد داشت. علاوه‌بر این تاکنون حضور Tallneck در بازی تایید شده است، اما درباره‌ی نقش سایر موجودات ماشینی دنیای بازی در این اثر اطلاعی نداریم.

یک نکته کاملا قطعی به نظر می‌رسد و آن هم حضور Aloy در میان کاراکترهای این بازی است. استودیو گوریلا گفت که گیمرها در بازی Horizon Call of the Mountain در نقش الوی قرار نمی‌گیرند، اما او را ملاقات خواهند کرد.

رویداد State of Play این هفته‌ی پلی استیشن روی بازی‌های ترد پارتی پلی استیشن 5 و آثار در حال ساخت برای PlayStation VR2 تمرکز دارد. سونی اعلام کرده است که نسل جدید هدست‌های واقعیت مجازی این شرکت از بیشتر از ۲۰ بازی زمان عرضه بهره می‌برد.

زمان عرضه‌ی دقیق این هدست هنوز مشخص نشده است، اما تحلیلگرها معتقدند که احتمالا در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۳ (زمستان پیش رو) امکان دسترسی به آن فراهم خواهد شد. رویداد استیت آو پلی جدید پلی استیشن بخشی از سامر گیم فست ۲۰۲۲ جف کیلی است و ساعت ۰۲:۳۰ بامداد شروع می‌شود.

در پایان نظرات خود را درباره‌ی اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده