// چهار شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۲

نمایش اچیومنت‌های مخفی در به‌روزرسانی ماه ژوئن ایکس باکس

مایکروسافت جزئیات به‌روزرسانی جدید ایکس باکس را اعلام کرد. قابلیت آشکار کردن اچیومنت‌های مخفی یکی از تغییرات صورت گرفته در قالب به‌روزرسانی اخیر است.

مایکروسافت جزئیات به‌روزرسانی ماه ژوئن ایکس باکس را اطلاع‌رسانی کرد. امکان آشکار کردن تیتر و جزئیات اچیومنت‌های مخفی در قالب این به‌روزرسانی اضافه شده است.

همچنین سرعت و دقت بررسی به‌روزرسانی‌های بازی‌ها نیز افزایش یافته است. اما قابلیت ویژه‌ی Snap همچنان غایب است. این قابلیت به کاربران ایکس باکس وان اجازه می‌داد هم‌زمان با بازی کردن برنامه‌های دیگری همچون یوتیوب را در گوشه‌ی تصویر اجرا کنند. این قابلیت در سال ۲۰۱۷ حذف شد. چرا که مشکلاتی را به وجود می‌آورد. سخت‌افزار ایکس باکس وان از عهده‌ی این قابلیت بر نمی‌آمد.

منوی اچیومنت ایکس باکس

با اینکه طرفداران ایکس باکس درخواست بازگشت قابلیت Snap را داده بودند، مهندسان اعلام کردند که احتمال بازگشت این قابلیت وجود ندارد. جا دارد اشاره کنیم که اخیراً فهرست جدید بازی‌های گیم پس مشخص شده‌اند. از جمله‌ی مهم‌ترین عناوین که برای ماه ژوئن تدارک دیده شده‌اند، می‌شود به Assassin’s Creed Origins ،Ninja Gaiden: Master Collection و Chorus اشاره کرد.

بازی‌های گلد ایکس باکس برای ماه ژوئن نیز مشخص شده‌اند. بازی‌های Aven Colony, Project Highrise: Architect’s Edition, Super Meat Boy و Raskulls در قالب بازی‌های رايگان گلد اضافه خواهند شد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده