نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

از ۴ نسخه مخصوص و ۲ مجسمه ویژه بازی Assassin’s Creed: Syndicate رونمایی شد

بازی Assassin’s Creed: Syndicate طی روزهای اخیر معرفی شد و کمپانی یوبی‌سافت هنوز یک هفته از معرفی بازی نگذشته، چهار انتخاب را برای خرید نسخه‌های ویژه این بازی در اختیار مردم قرار داده است. با زومجی، اطلاعاتی از محتویات چهار نسخه ویژه Assassin’s Creed: Syndicate و مجسمه‌های مخصوص بازی همراه باشید.

با پیش‌خرید نسخه معمولی بازی با قیمت ۶۰ دلار، به شما اجازه‌ی دسترسی به ماموریت توطئه Darwin and Dickens داده خواهد شد. اگر توانایی خرید نسخه گُلد بازی با قیمت ۹۰ دلار را داشته باشید، علاوه بر ماموریت ذکر شده، season pass بازی و یک لباس خیابانی مخصوص به شما اهدا خواهد شد. یوبی‌سافت هنوز اطلاعاتی را از محتویات season pass بازی منتشر نکرده، برای همین برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در این رابطه باید کمی صبر کنید.

از چهار نسخه ویژه بازی، ۳ عدد از آن‌ها از خانواده کالکتور هستند. نسخه کالکتور The Rooks Edition که با قیمت ۶۰ یورو فروخته می‌شود، شامل یک جعبه مخصوص، کتابچه هنری، نقشه شهر لندن، موسیقی‌های بازی و ماموریت‌های Darwin and Dickens و Runaway Train خواهد بود.

Assassin’s Creed Syndicat (1)

نسخه The Charing Cross پیشنهاد بعدی یوبی‌سافت به شما است. با خرید این نسخه که قیمت آن ۷۴ یورو است، به شما محتویاتی نظیر یک جعبه مخصوص، کتابچه هنری، نقشه شهر لندن، موسیقی‌های بازی و ماموریت‌های Darwin and Dickens و Runaway Train و یک مجسمه ۲۶ سانتی‌متری از شخصیت اصلی بازی با نام جیکوب فِرای اهدا خواهد شد.

Assassin’s Creed Syndicat (4)

گران‌ترین نسخه ویژه بازی Assassin’s Creed: Syndicate با نام The Big Ben شناخته می‌شود. این نسخه که با قیمت ۱۱۵ یورو به فروش می‌رسد، تمام محتویات دو نسخه دیگر به همراه season pass، دو جعبه مخصوص (یکی برای بازی و دیگری برای قراردادن محتویات این بسته در داخل آن)، فلاسک کوچک، سنگی با حکاکی نام بازی روی آن و یک مجسمه ۳۰ سانتی از شخصیت بازی را در خود دارد.

Assassin’s Creed Syndicat (2)

اما این تمام ماجرا نیست، اگر از گیمرانی هستید که به جمع‌آوری ابزارهای اصلی شخصیت‌های بازی علاقه دارند، یوبی‌سافت دو مجسمه و آیتم مخصوص از مهم‌ترین ابزارهای جیکوب را برای شما تدارک دیده است.

با پرداخت ۶۰ دلار برای هر کدام از این دو آیتم (که روی هم رفته ۱۲۰ دلار می‌شود)، می‌توانید شمشیر شخصیت اصلی بازی:

Assassin’s Creed Syndicat (3)

و چاقوهای مخفی وی را دریافت کنید:

Assassin’s Creed Syndicat (5)

نظر شما در رابطه با نسخه‌های ویژه بازی Assassin’s Creed: Syndicate چیست؟ کدام یک از این نسخه‌ها بیشتر چشم شما را گرفته است؟

بازی Assassin’s Creed: Syndicate که داستان جیکوب و ایوی فِرای، خواهر و برادر دوقلویی که در دوران ویکتوریا لندن زندگی می‌کنند را بیان می‌کند، در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و اواخر پاییز ۲۰۱۵ برای کاربران رایانه‌های شخصی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده