نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۱

نمایش شخصی‌سازی‌ها و خلق کاراکتر در تصاویر بازی MMO لغوشده مارول

یکی از طراح‌های رابط کاربری بازی لغوشده‌ی MMO مارول تصاویر جدیدی از این پروژه‌ی شرکت EnaD Global 7 منتشر کرد.

در نوامبر سال گذشته شرکت EnaD Global 7 به تولید یک بازی AAA چندنفره آنلاین کلان از دنیای مارول چراغ سبز نشان داد و سازنده‌ی بازی DC Universe Online را برای توسعه‌ی آن انتخاب کرد. نظر به اینکه این پروژه از پتانسیل زیادی برای موفقیت برخوردار بود، به‌سرعت نظر طرفدارهای زیادی را به جلب کرد. بااین‌وجود اخیرا شرکت EG7 در مقام ناشر بازی اعلام کرد که پس از بررسی دقیق پروژه تصمیم به لغو آن گرفته است.

درحالی‌که بازیکن‌ها دیگر نمی‌توانند به تجربه‌ی بازی MMO مارول بپردازند، اما تصاویری از پروژه منتشر شده است که برخی از بخش‌های آن را به نمایش می‌گذارد. رامیرو گالان یک طراح مستقل رابط کاربری/تجربه‌ی کاربری با سابقه‌ی کار روی تعدادی از آثار AAA نظیر بازی Halo 5 و PUBG به‌حساب می‌آید که اخیرا تصاویری از بازی لغوشده‌ی چندنفره آنلاین مارول را در صفحه‌ی شخصی خود در وب‌سایت ArtStation به اشتراک گذاشته است.

این تصاویر بخش خلق کاراکترها و گزینه‌های شخصی‌سازی بازی را نشان می‌دهند. ظاهرا گیمرها در بازی MMO مارول می‌توانستند جنسیت، فرم بدن، نام، قدرت‌ها و توانایی‌های شخصیت مورد نظرشان را انتخاب کنند و با استفاده از لوازم تزئینی به‌سراغ تغییر لباس، قیافه، علامت و موارد دیگری بروند. این بازی در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار داشت و هنوز بسیاری از بخش‌های آن تکمیل نشده بود. به‌هرشکل تصاویر انتشاریافته سبک هنری بازی MMO مارول را نمایش می‌دهند. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به مشاهده‌ی این تصاویر بپردازید.

تصاویر بازی MMO لغوشده مارول

تصاویر بازی MMO لغوشده مارول

تصاویر بازی MMO لغوشده مارول

به نظر برخی از بازیکن‌ها، مایه‌ی تأسف است که بازی آنلاین چندنفره‌ی مارول دیگر به‌دست بازیکن‌ها نمی‌رسد و بخش‌های طراحی‌شده‌ی جذاب آن بدون استفاده باقی می‌مانند. عده‌ای دوست دارند که توسعه‌دهنده‌ی دیگری متوجه پتانسیل بالای این بخش‌ها شود و در آینده‌ی نزدیک تصمیم به استفاده از آن‌ها بگیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده