// یکشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۷

اضافه شدن بخش آرنا به بازی New World

بخش آرنا به واسطه‌ی جدیدترین به‌روزرسانی بازی New World اضافه شد. تیم‌های سه نفره می‌توانند در این بخش با یکدیگر به مبارزه بپردازند.

پس از انتشار جدیدترین به‌روزرسانی بازی New World، بخش جدیدی تحت عنوان آرنا به بازی اضافه شد. حال بازی‌بازان می‌توانند مراحل PvP مخصوص به خودشان را شکل دهند و با انجام مأموریت‌ها امتیاز و جوایز درون بازی را کسب کنند.

به‌روزرسانی جدید بازی New World علاوه‌بر اضافه کردن آرنا، مراحل جدید Varangian Knights را نیز اضافه کرده است. حال قابلیت ادامه دادن داستان این مراحل فراهم شده است.

به نقل از آمازون بخش آرنا مبارزات سه دربرابر سه را ارائه می‌دهد. تیمی که ۳ دور از پنج دور را برنده شود، پیروز است. هر دور ۲ دقیقه به طول خواهد انجامید. اگر مبارزان کار را به درازا بکشانند و مشارکت نداشته باشند، حلقه‌ی آتش در اطراف زمین مسابقه فعال خواهد شد و مبارزان را به وسط زمین هدایت خواهد کرد. در نتیجه یا باید درگیر شوید یا بسوزید.

نبرد با شمشیر و تفنگ در چمنزار در بازی New World

برای شرکت داشتن در بخش آرنا، باید حداقل دارای سطح (Level) ۲۰ یا بیشتر باشید. همچنین باید گزینه‌ی on-demand PvP gameplay را نیز در تنظیمات فعال کنید. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید با Maximus Marcellus صحبت کنید. این شخصیت را در Everfall پیدا خواهید کرد.

به‌روزرسانی جدید همچنين چالش Return to the Depths را نیز به بازی اضافه کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی استیم بازی مراجعه کنید.

نظر شما در این خصوص چیست؟ بازی New World را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً دیدگاه‌های خودتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده