نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۲

شایعه: وجود محتوای واقعیت مجازی در Modern Warfare 2 برای PS VR2 سونی

بعد از تأیید زمان برگزاری رویداد جدید State of Play توسط سونی، حالا شایعاتی درباره‌ی بازی‌ها و محتوای جدید در دست ساخت برای هدست واقعیت مجازی PS VR2 در منابع مختلف مطرح شده است.

Ralph Valve به‌عنوان یک اینسایدر در توییتر شایعه‌ی جدیدی را در رابطه با بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 مطرح کرده که به احتمال وجود محتوای انحصاری PlayStation VR2 در این بازی اشاره دارد. این بخش می‌تواند یک حالت جداگانه از بازی جدید کال آو دیوتی باشد که به بازیکنان پلی استیشن 5 اجازه می‌دهد بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه، تجربه جذاب شوتر اکتیویژن را در فضای VR تجربه کنند. در ادامه‌ی این گزارش به احتمال انتشار این بازی به همراه هدست واقعیت مجازی PS VR2 اشاره شد که مجددا به شایعات زمان عرضه‌ی این هدست دامن می‌زند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 برای عرضه در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۶ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. حالت جدید DMZ با الگوبرداری از بازی Escape from Tarkov از جمله‌ تجربیات جدید این بازی برای طرفداران پرشمار آن است. بنابراین اگر قرار است سونی هدست واقعیت مجازی PS VR2 را تا پنج ماه آینده به بازار عرضه کند، باید به‌زودی منتظر معرفی رسمی حالت واقعیت مجازی MW 2 باشیم.

کارکتر مجموعه Killzone/ کیلزون

این تنها شایعه‌ای نیست که به‌تازگی در رابطه با PS VR2 مطرح شده است. برایان پل از کانال یوتیوب PSVR2 Without Parole در جدیدترین برنامه‌ی خود اعلام کرد که استودیو Supermassive Games در گذشته مدتی مشغول توسعه‌ی بازی Killzone VR برای نسخه اول پلی استیشن VR بود. گویا باتوجه به عدم رضایت سونی از کیفیت نهایی کار، در سال ۲۰۱۹ تصمیم به از سر گیری فرایند توسعه‌ی این بازی از صفر گرفته شده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که Killzone VR نیز یکی از بازی‌های زمان عرضه‌ی PS VR2 باشد؛ به‌خصوص با درنظرگرفتن اینکه سونی اخیرا تأیید کرد بیش از ۲۰ بازی از توسعه‌دهندگان فرست پارتی و ترد پارتی پلی استیشن برای نسل جدید هدست‌های واقعیت مجازی سونی در دست ساخت است.

تاکنون Horizon Call of the Mountain تنها بازی بزرگی بوده که به‌صورت رسمی برای PS VR2 تأیید شده است. این بازی توسط تیم توسعه‌دهندگان Firesprite با همکاری Guerrilla Games در دست ساخت است. گفته شده که با وجود تداوم حضور Aloy در این بازی، Call of the Mountain یک شخصیت اصلی جدید خواهد داشت.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده