نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۳

خروج طراح ارشد بازی Halo Infinite از استودیو ۳۴۳ اینداسترایز

به‌تازگی جری هوک، طراح ارشد هیلو اینفینیت در حساب کاربری خود اعلام کرد که از استودیو ۳۴۳ اینداسترایز و شرکت مایکروسافت خارج می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی دیگر از افراد باتجربه و ارشد تیم توسعه‌ی Halo Infinite، شرکت مایکروسافت را ترک کرده است. جری هوک، رئیس سابق بخش طراحی در استودیوی بازی‌سازی ۳۴۳ اینداسترایز در روز ۴ خرداد ۱۴۰۱ (۲۵ مه ۲۰۲۲) اعلام کرد که آخرین روز کاری خود را در این مجموعه می‌گذراند. وی در ادامه تایید کرد که این نه‌تنها پایان همکاری او با تیم سازنده‌ی Halo Infinite است، بلکه وی همکاری خود با مایکروسافت و سری هیلو را به اتمام می‌رساند.

جری هوک در این‌باره در حساب کاربری خود نوشت: «این ماجراجویی با ساخت دنیاهای جدید، پلتفرم‌ها و محصولات از ایکس باکس لایو تا سری هیلو پر شده است؛ بیشتر از همه، با کار کردن درکنار برخی از پرشورترین و با انگیزه‌ترین افراد در صنعت بازی که میلیون‌ها بازیکن را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده‌اند».

با اینکه قبل از هوک برخی دیگر از افراد کلیدی توسعه‌ی Halo Infinite هم از استودیو ۳۴۳ اینداسترایز خارج شده‌اند، باتوجه‌به رویکرد مشابه سایر فعالان در صنعت بازی، این اقدامات برای توسعه‌دهندگان و بازیکنان جای نگرانی زیادی ندارند.

مبارزات در بخش چندنفره Halo Infinite

هوک یکی از افراد باسابقه‌ی شرکت مایکروسافت به شمار می‌آید که نخستین بار در سال ۲۰۰۳ شروع به کار در این شرکت کرد. وی فعالیت خود در مایکروسافت را با کار روی بخش خدمات حساب کاربری ایکس باکس لایو گلد روی کنسول ایکس باکس ۳۶۰ آغاز کرد. وی در ادامه تبدیل به تهیه‌کننده‌ی اجرایی شد و به انتشار بازی‌هایی به مانند Halo 4 و Halo 5 کمک کرد.

او در سال ۲۰۱۵ مایکروسافت را ترک کرد تا به بانجی بپیوندد و روی توسعه‌ی بازی Destiny کار کرد. هوک در نوامبر ۲۰۱۸ بار دیگر به مایکروسافت بازگشت و نقش مدیر طراحی آنلاین را بر عهده گرفت و بعدا کارگردان لایو بازی Halo Infinite شد. در سال ۲۰۱۹ هوک به سمت مدیر بخش طراحی بازی Halo Infinite ارتقا یافت و تا زمان اعلام خبر خروجش، به مدت سه سال این جایگاه را حفظ کرده بود.

جری هوک هنوز اعلام نکرده است که مقصد بعدی او کدام مجموعه یا استودیو خواهد بود. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا وی تصمیم به بازنشستگی دارد یا نه. پیش از خروج هوک، اندرو ویتس، طراح بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite نیز استودیوی ۴۳۴ اینداسترایز را ترک کرد تا به شرکت اپیک گیمز ملحق شود و به‌عنوان طراح اصلی گیم‌پلی روی بازی Fortnite کار کند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی و دیگران در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده