نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۲

اتمام مراحل تحقیقاتی ساخت بازی The Witcher جدید

با اعلام شرکت سی‌دی پراجکت رد، فاز تحقیقاتی تولید بازی ویچر جدید به پایان رسید و تیم آماده‌ی شروع توسعه است.

اخیرا آدام کشینسکی، مدیرعامل سی‌دی پراجکت در یک جلسه‌ی رسمی که مربوط‌به ارائه‌ی گزارش عملکرد شرکت در سه‌ماهه‌ی اول سال مالی ۲۰۲۲ با سرمایه‌گذاران بود اعلام کرد که این تیم بسیار مشتاق برای بازگشت به سری ویچر است: «ما برای ملاقات مجدد دنیایی که تاریخ ما را تا این حد شکل داده است، اشتیاق زیادی داریم. اخیرا مرحله‌ی تحقیقاتی برای [شروع] توسعه‌ی اولین بازی از حماسه‌ی جدید ویچر را به پایان رسانده‌ایم؛ به این معنی که از این پس هزینه‌های توسعه‌ی بیشتری در ترازنامه‌ی مالی ما ثبت می‌شود».

در ماه مارس سال ۲۰۲۲، استودیوی بازی‌سازی سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که همکاری استراتژیک و بلند مدتی را با شرکت اپیک گیمز آغاز کرده است. این همکاری شامل توسعه‌ی بازی‌های آینده‌ی سی‌دی پراجکت با استفاده از آنریل انجین 5 می‌شود. همچنین سی‌دی پراجکت رد در آن زمان اعلام کرد که در حال کار روی بازی ویچر جدید است.

شرکت CD Projekt هنوز اطلاعات زیادی از نسخه‌ی بعدی ویچر منتشر نکرده است، اما به‌صورت رسمی تایید کرد که مدالیون ویچر نشان داده‌شده در تصویر معرفی بازی با الهام از سیاه‌گوش طراحی شده است. شاید این مدالیون به یک فرقه‌ی کاملا جدید از ویچرها اشاره داشته باشد. در صورتی که می‌خواهید با برخی از گمانه‌زنی‌ها راجع به این محصول در ساخت استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد آشنا شوید، مقاله بررسی احتمالات برای شخصیت اصلی بازی جدید ویچر را در زومجی بخوانید.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده