نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۲

مدت زمان لازم برای اتمام بخش داستانی Sniper Elite 5 اعلام شد

با اعلام استودیوی Rebellion، بازیکنان برای اتمام بخش داستانی بازی Sniper Elite 5 به حدود ۲۰ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

بازی Sniper Elite 5 به‌زودی عرضه خواهد شد تا طرفداران مبارزات مخفیانه و چریکی در جنگ جهانی دوم را به وجد آورد. حال به‌تازگی Rebellion، استودیوی سازنده‌ی این اثر تایید کرده است که بازیکنان می‌توانند انتظار یک بخش داستانی ۲۰ ساعته را از جدیدترین نسخه‌ی سری Sniper Elite داشته باشند. در همین راستا اخیرا جردن وودوارد، مدیر بخش طراحی بازی Sniper Elite 5 در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این بازی دارای هشت مأموریت مجزا است که در نقشه‌های سندباکس بزرگ واقع شده‌اند و کسانی که علاقه به کامل کردن مأموریت‌های جانبی و محتوای اختیاری بازی دارند، می‌توانند تا ۲۰ ساعت سرگرم شوند.

وودوارد در این‌باره افزود: «بخش داستانی بازی Sniper Elite 5 دارای هشت مأموریت گسترده و یک پایان است. هر یک از مأموریت‌های اصلی دارای تعدادی مأموریت اضافی، یک فهرست از اهدافی که باید ترور شوند، چک پوینت‌های قابل بازگشایی، آیتم‌های قابل جمع‌آوری مختلف و همچنین مسیرها و میانبرهای متعدد است. این محتویات درنهایت سبب ارزش بالای تکرار هر یک از مراحل خواهند شد؛ به‌خصوص هنگامی که بازیکنان در هر مرتبه از مسیرها و روش‌های مختلفی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

بازی Sniper Elite 5

مدت زمان مورد نیاز برای اتمام بازی باتوجه‌به گذراندن مأموریت‌های جانبی و همچنین سبک بازی بازیکنان بسیار متفاوت خواهد بود. اگر شما یک بازیکن مخفی و محتاط به شمار می‌آیید که به‌دنبال انجام برخی از مأموریت‌های جانبی هستید، می‌توانم بگویم که برای تکمیل کمپین اصلی به بیش از ۲۰ ساعت زمان نیاز دارید. پس از آن هنوز فرصت زیادی برای تکرار مأموریت‌ها باقی می‌ماند تا هر چیزی را که در اولین تجربه‌ی بازی از دست داده‌اید تکمیل کنید. سایر بازیکنان ممکن است فقط بخواهند با یک رویکرد دویدن و تیراندازی بیشتر بخش داستانی را سپری کنند. متغیرهای زیادی در این زمینه وجود دارد».

بازی اسنایپر الیت 5 علاوه‌بر پشتیبانی حالت کوآپ در بخش داستانی تک نفره‌ی خود از یک حالت کوآپ جدید به نام Survival و مکانیزم جدیدی به نام Invasions درکنار یک بخش چندنفره نیز برخوردار است. بازی Sniper Elite 5 قرار است در تاریخ ۵ خرداد (۲۶ می) روی پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین این بازی در زمان عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس عرضه خواهد شد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده