// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۴

امکان تجربه ۵ ساعت از هورایزن فوربیدن وست و سایبرپانک 2077 با پلاس پریمیوم

مشترک‌های پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس می‌توانند بازی Horizon Forbidden West و بازی Cyberpunk 2077 را بدون نیاز به خرید آن‌ها به مدت پنج ساعت تجربه کنند.

یکی از ویژگی‌هایی که پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس به‌عنوان بالاترین سطح اشتراک سرویس PlayStation Plus جدید دراختیار کاربرهای خود قرار می‌دهد، دسترسی به Game Trial است. Game Trial به شما اجازه می‌دهد که نسخه‌ی کامل برخی از بازی‌ها را روی کنسول پلی استیشن 4 و کنسول پلی استیشن 5 دانلود و نصب کنید تا سپس بدون نیاز به خرید این بازی‌ها، چند ساعت به تجربه‌ی آن‌ها بپردازید. به این شکل می‌توانید تصمیم نهایی خود برای خرید یا عدم خرید یک بازی جدید را بگیرید.

کاربرها تصور می‌کردند که مدت‌زمان Game Trial در نظر گرفته‌شده برای کاربرها در همه‌ی بازی‌ها تنها دو ساعت خواهد بود. حالا با انتشار جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که مشترک‌های پلاس پریمیوم/دیلاکس می‌‌توانند پنج ساعت از بازی Horizon Forbidden West را تجربه کنند. اشاره کنم که مدت‌زمان در نظر گرفته‌شده، کاملا مربوط‌به تجربه خود بازی است و اصلا زمان دانلود و سایر موارد را در نظر نمی‌گیرد. ازاین‌رو با PS Plus Premium/Deluxe به‌سادگی تجربه‌ی مفید پنج ساعتی هورایزن فوربیدن وست تقدیم شما می‌شود تا به گشت‌وگذار در جهان بازی بپردازید.

لازم به ذکر است که تروفی‌های کسب‌شده و Save شما در بازی از بین نمی‌روند. پس اگر بعد از تجربه‌ی آزمایشی به سراغ خرید بازی رفتید، آن را به‌سادگی ادامه می‌دهید؛ بدون اینکه پیشرفت‌های شما از دست رفته باشند و مجبور به انجام کارهای تکراری شوید.

کاراکتر بازی Cyberpunk 2077 در حال شلیک از خودرو

جدیدترین نسخه از سری بازی هورایزن استودیو گوریلا، تنها اثری نیست که پنج ساعت تجربه‌ی آزمایشی را دراختیار کاربرهای پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس قرار می‌دهد. چون گیمرهای پلی استیشن با اشتراک PS Plus Premium/Deluxe می‌توانند به مدت پنج ساعت بازی Cyberpunk 2077 را هم تجربه کنند.

درنظرگرفتن پنج ساعت تجربه‌ی آزمایشی نسخه‌ی کامل بازی برای بازی‌های نقش‌آفرینی از جمله سایبرپانک 2077 و هورایزن فوربیدن وست، مورد خوبی به حساب می‌آید و به کاربرها اجازه می‌دهد تا به‌خوبی با حال و هوای بازی آشنا شوند. همچنین نشان می‌دهد که Game Trial پلی استیشن پلاس جدید، انعطاف‌پذیر است و به تفاوت بازی‌های مختلف با هم توجه می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده