// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۷

پشتیبانی از DLSS انویدیا به ۱۲ بازی جدید اضافه می‌شود

در جریان رویداد کامپیوتکس ۲۰۲۲، شرکت انویدیا اعلام کرد که پشتیبانی از DLSS به ۱۲ بازی جدید اضافه می‌شود.

DLSS را می‌توان یکی از ویژگی‌های بسیار خوب کارت‌های گرافیک شرکت Nvidia دانست که استفاده از آن درکنار ری‌تریسینگ یا رزولوشن‌های بالاتر از 1080p، به کاربر اجازه می‌دهد تا فریم‌ریت بالاتری را موقع اجرای بازی کسب کند. از قضا فناوری DLSS یکی از مباحث اصلی انویدیا در رویداد کامپیوتکس ۲۰۲۲ بود.

شرکت انویدیا اعلام کرد که ۱۲ بازی جدید به‌تازگی به DLSS مجهز شده‌اند یا در آینده‌ی نزدیک، پشتیبانی از DLSS به آن‌ها اضافه خواهد شد. ازاین‌رو گیمرها می‌توانند نرخ فریم بهتری را در بازی‌های مورد نظر کسب کنند. جدیدترین و مهم‌ترین بازی درمیان موارد ذکر شده، Hitman 3 است که به‌تازگی آپدیت اضافه شدن ری تریسینگ را هم دریافت کرد. طبق توضیحات انویدیا اگر تمامی گزینه‌های گرافیکی بازی از جمله گزینه‌های مربوط‌به ری تریسینگ روی بالاترین حد قرار گرفته باشند، DLSS می‌تواند نرخ فریم را تا چهار برابر بهتر از حالت عادی کند.

در انتها کاربرها می‌توانند برای مشاهده‌ی تاثیرگذاری DLSS روی تعدادی از ویدیوگیم‌های در نظر گرفته‌شده از جمله بازی Vampire: The Masquerade - Swansong، بازی Raji: An Ancient Epic بازی هیتمن 3 و بازی Deep Rock Galactic به سایت منبع خبر بروند و ویدیوهای پخش‌شده را تماشا کنند.


منبع WCCFTECH
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده