نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷

اعلام زمان عرضه بازی های بیشتر در سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم و اکسترا

شرکت سونی اعلام کرد که کاربرهای پلاس پریمیوم و پلاس اکسترا در هر ماه چه زمانی باید منتظر تجربه‌ی بازی‌های بیشتر باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی جزئیات بیشتری از سطوح Extra و Premium/Deluxe سرویس پلی استیشن پلاس را به اشتراک گذاشته است. همان‌طور که قبلا گزارش شد، فهرست بازی‌های پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس با گذر زمان به‌روزرسانی خواهد شد. اکنون می‌دانیم که در هر ماه میلادی، این تغییرات حدودا چه زمانی اتفاق می‌افتد.

تقریبا هر دو هفته یک بار، بازی‌های بیشتری به PS Plus اضافه خواهد شد

تقریبا هر دو هفته یک بار، شاهد اضافه شدن بازی‌های بیشتر به سرویس پلی استیشن پلاس خواهیم بود. در اولین سه‌شنبه‌ی هر ماه، حداقل دو بازی در دسترس تمام مشترک‌ها (پلی استیشن پلاس اسنشال، پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس) قرار می‌گیرد. به مانند گذشته وقتی این بازی‌ها را در طول ماه به اکانت خود اضافه کنید، دیگر هر زمان که مشترک پلاس باشید به‌سادگی می‌توانید سراغ تجربه‌ی آن‌ها بروید.

پلی استیشن پلاس اسنشال همان پلی استیشن پلاس قبلی با اسم تازه است و باید به یاد داشت که کاربران سطوح پریمیوم/دیلاکس و اکسترا نیز به تمام مزایای PS Plus Essential دسترسی دارند؛ همان‌طور که مشترک‌های پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس به تمام مزایای اشتراک پلی استیشن پلاس اکسترا هم دسترسی دارند.

جدا از بازی‌هایی که اوایل ماه در دسترس همه‌ی مشترک‌ها قرار می‌گیرند، کاتولوگ تشکیل‌شده از ۱۰۰ها بازی در دسترس مشترک‌های PS Plus Extra و PS Plus Premium/Deluxe «در اواسط ماه» به‌روز می‌شود. به بیان دیگر از این به بعد طرفدارها باید در هر ماه میلادی منتظر دو اطلاعیه‌ی تازه برای اعلام بازی‌های رایگان‌شده برای مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس باشند. درضمن شرکت سونی بیان کرد که قرار نیست لزوما هر ماه تعداد یکسانی از بازی‌ها تقدیم مشترک‌های PS Plus شوند.

سرویس PlayStation Plus جدید سونی با سه سطح اشتراک، در برخی از کشورهای آسیایی فعال شده است تا طی روزهای آتی کامل شود و به‌دست گیمرهای مختلف در نقاط گوناگون برسد. اکانت‌های کشور ژاپن در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد)، اکانت‌های ریجن آمریکا در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) و اکانت‌های ریجن اروپا، استرالیا و نیوزیلند در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲ تیر) به پلی استیشن پلاس جدید دسترسی پیدا می‌کنند.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده